سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: اگر بنا باشد مجلس یازدهم تمام شود و رسیدگی به مسئله حجاب صورت نگیرد، این یک ننگ و عار برای مجلس یازدهم خواهد بود و متاسفانه باید اذعان کرد که تا به امروز هنوز این معضل فرهنگی حل نشده و دولت و مجلس باید توجه جدی در این عرصه داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از واریز سود سهام عدالت در هر سال، برای بسیاری از افرادی که از ثبت‌نام سهام عدالت جامانده‌اند، این پرسش مطرح می‌شود که تکلیف آن‌ها چه می‌شود؟ همه ساله و پس از واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از افرادی که دارای سهام عدالت هستند، پرسشی که برای برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود، این است که تکلیف جاماندگان سهام عدالت چه می‌شود؟ واقعیت امر این است که هنوز دستورالعمل جدیدی برای ثبت‌نام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین «محمد مصطفی» را مأمور به تشکیل کابینه تکنوکرات کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر مشمول دریافت سود سهام عدالت در 25 اسفندماه نزدیک به 30 درصد کمتر از مبلغ مرحله اول سود دریافت می کند. هر مشمول دریافت سود سهام عدالت در 25 اسفندماه نزدیک به 30 درصد کمتر از مبلغ مرحله اول سود دریافت می کند. گزارش عرشه آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سود سهام عدالت که قرار است 25 اسفند واریز شود حدود30 درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است.

وب‌گاه گسترش

هر فردی که سهام عدالت دارد، در تاریخ 25 اسفند ماه، حدود 30 درصد کمتر از مبلغی که در مرحله اول دریافت کرده است، سود دریافت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی درباره بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس با توجه به نام و جایگاه‌شان در کشور و حتی در آسیا از حمایت بیش از 40 میلیون هوادار برخوردار هستند و مورد حمایت معنوی نیز قرار می‌گیرند، ولی براساس قانون از امکان کمک‌های مالی برخوردار نیستند، ضمن اینکه طبق قانون، باشگاهداری جزو وظایف وزارت...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: 9 هزار و 709 دستگاه خودرو سواری به ارزش حدود 235 میلیون دلار ترخیص قطعی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

داود جوانی نماینده کارفرما در شورای عالی کار با بیان این که سومین جلسه شورای عالی کار با دستور کار حداقل مزد امروز چهارشنبه 23 اسفند برگزار شد،‌گفت: این نشست هم بدون نتیجه در تعیین سبد معیشت خانوار کارگری و حداقل مزد به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده کارفرما در شورای عالی کار خبرداد که سومین نشست شورای عالی کار بدون نتیجه در تعیین سبد معیشت و حداقل مزد برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده کارفرما در شورای عالی اعلام کرد سومین نشست شورای عالی کار درباره تعیین سبد معیشت و حداقل مزد کارگران بی نتیجه به پایان رسید.

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در دولت مردمی از شعار به عمل تبدیل شد و با توجه به اقدامات اخیر و مجوز دولت به 2 بانک غیردولتی واگذار می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه حیاط دولت درباره آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: دولت با واگذاری سرخابی‌ها به 2 بانک خصوصی موافق است و مذاکرات اولیه برای این واگذاری نیز صورت گرفته است.