سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی گفت: این مرکز نزدیک به 70 هزار گزارش را تا امروز در رابطه با پولشویی دریافت کرد. همچنین چند روز پیش یک پرونده با جرم پولشویی به مبلغ نزدیک بر 900 میلیارد تومان از یک شبکه پولشویی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد گفت: اگر با دید در کوتاه مدت نگاه کنیم ارزی علت اصلی تورم است اما افزایش نرخ ارز نیز در بعد میان مدت دلایل خود را دارد که از جمله آنها نقدینگی است.

وب‌گاه الف

مشاور وزیر اقتصاد و سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: خرید 12 میلیون قرص نان روزانه در کشور به ثبت می رسد و نانواییهای برتر و موفق از نظر مردم حمایتهای متعدد را دریافت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بانک مسکن به دلیل انتخاب این بانک به عنوان بانک برگزیده در اجرای تبصره 18 قانون بودجه کشور قدردانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار وزیر اقتصاد از تصمیم دولت سیزدهم درباره افزایش قیمت بنزین توضیحاتی داد. دستیار وزیر اقتصاد از تصمیم دولت سیزدهم درباره افزایش قیمت بنزین توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، علی ملکی، دستیار وزیر اقتصاد با بیان اینکه دوره احمدی‌نژاد بنزین و سایر سوخت‌ها با ابعاد بیشتری گران شد ولی چون این اقدام، زمینه اجتماعی داشت، تبعات منفی کمتری پیدا کرد، گفت: دولت سیزدهم هم می‌خواست به سمت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: وزارت کار و دستگاه‌های زیر مجموعه بویژه صندوقهای بازنشستگی اگر کارآمد و توانمند هستند، مرحمت فرموده به کار اصلی و تخصصی خویش بپردازند و سعی کنند حقوق بازنشستگان تحت پوشش شان را به موقع پرداخت کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بعد از واریز اولین سود سهام عدالت گفته شد مبلغ سود مرحله دوم در روز پایانی اسفند واریز می شود اما به گفته وزیر اقتصاد این سود 25 اسفند واریز می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز پنج‌شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با تشریح منطق و دلایل دینی و عقلی و انسانی ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار، ضمن بیان توصیه‌های مهمی به منتخبان مجلس جدید خبرگان و مجلس جدید شورای اسلامی تاکید کردند: تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی حادثه‌ای شیرین، امیدآفرین و با ارزش است که منتخبان باید قدر آن را بدانند....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار دبیرکل سازمان ملل امروز جمعه گفت که محدودیت‌های اعمال شده بر زنان و دختران، به اقتصاد افغانستان آسیب زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه که می‌توان به‌عنوان دریافتی از سوی دولت در سه هفته پایانی سال انتظار داشت، شارژ اعتبار کالابرگ الکترونیک، واریز یارانه نقدی و واریز مرحله دوم سود سهام عدالت است. امروز یارانه 220 هزار تومانی تشویقی،؛ 25 اسفند سود 600 هزار تومانی سهام عدالت و 20 و 29 اسفند یارانه معیشتی (500 هزار تومانی) برای هر ایرانی واریز می شود

وب‌گاه گسترش

محمد صاحب‌کار خراسانی، معاون قوه قضائیه معتقد است: مالیات علی‌الحساب در مواردی استفاده می‌شود که پیش‌بینی می‌شود دریافت مالیات از مؤدی، دور از دسترس باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با تشریح منطق و دلایل دینی و عقلی و انسانی ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار ضمن بیان توصیه‌های مهمی به منتخبان مجلس جدید خبرگان و مجلس جدید شورای اسلامی تأکید کردند: تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی حادثه‌ای شیرین، امیدآفرین و با ارزشی است که منتخبان باید قدر آن را بدانند. حضرت...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با تشریح منطق و دلایل دینی و عقلی و انسانی ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار ضمن بیان توصیه‌های مهمی به منتخبان مجلس جدید خبرگان و مجلس جدید شورای اسلامی تأکید کردند: تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی حادثه‌ای شیرین، امیدآفرین و با ارزشی است که منتخبان باید قدر آن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تصویب و ابلاغ آئین‌نامه ماده 24 قانون بهبود محیط کسب و کار، سرانجام پس از 12 سال سایه بخشنامه‌های یک‌شبه از سر تولید و اقتصاد برداشته شد.