چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد از کاهش 30 درصدی رقم سود سهام عدالت نسبت به پاییز امسال برای سهامداران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سود مرحله دوم سهام عدالت، یارانه جدید و عیدی کارگران تا قبل از شب عید واریز می‌شود وبسایت خبری - تحلیلی فراروfarau.com | @fararunews

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: یک میلیون و 500 هزار مجوز از درگاه ملی مجوز صادر شده که زمینه بروز 10 میلیون فرصت فساد خشکانده شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه نگرانی برخی شرکت‌ها این بود که با اعلام بدهکاران یک شرکت مشتریان آن از دست بروند، گفت: برهمین اساس اعلام کردیم که تمام شرکت‌ها باید بدهکاران خود را اطلاع‌رسانی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه مدیریت ریسک فساد وزارت امور اقتصادیی و دارایی از سوی وزیر اقتصاد رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، از سامانه مدیریت ریسک فساد وزارت امور اقتصادیی و دارایی امروز چهارشنبه نهم اسفند 1402 رونمایی شد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور مراجعه به آرای عمومی در مسائل مهم و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را راهبرد نظام و موجب افزایش سرمایه اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد مردم با مشارکت گسترده در انتخابات یکبار دیگر دشمنان نظام را ناامید و امید دوست‌داران جمهوری اسلامی ایران را مضاعف کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان کارگری شورای عالی کار معتقدند ما هنوز دورنمایی از زمان برگزاری جلسات کمیته دستمزد و شورای‌عالی کار نداریم و نمی‌دانیم کجای کار ایستاده‌ایم.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد اعلام کرد که دومین مرحله سود سهام عدالت تا تاریخ 25 اسفندماه واریز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست کاری پیشران های اقتصادی با محسن منصوری، معاون رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و محمد رضوانی فر، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک و با حضور جمعی از خبرنگاران در محل مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

تفاوت‌های چشمگیر در سطح درآمد و هزینه‌های زندگی در مناطق مختلف کشور، ضرورت تعیین دستمزد متناسب با شرایط هر منطقه را ایجاب می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تفاوت‌های چشمگیر در سطح درآمد و هزینه‌های زندگی در مناطق مختلف کشور، ضرورت تعیین دستمزد متناسب با شرایط هر منطقه را ایجاب می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد از واریز دومین مرحله سود سهام عدالت تا 25 اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد از واریز دومین مرحله سود سهام عدالت تا 25 اسفندماه خبر داد وزیر اقتصاد از واریز دومین مرحله سود سهام عدالت تا 25 اسفندماه خبر داد به گزارش عرشه آنلاین، وزیر اقتصاد از واریز دومین مرحله سود سهام عدالت تا 25 اسفندماه خبر داد. طبق اعلام باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مرحله نخست برای دارندگان برگه سهام عدالت 452 هزارتومانی، 492 و 532 هزار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هنگامی که از سیستمی بودن فساد سخن می‌گوییم، برخی برآشفته می‌شوند و اعتراض می‌کنند که این به معنای تن دادن آگاهانه یا ذینفع بودن سیستم و مدیران آن در فساد است.