چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در حکمی سرپرست سازمان خصوصی سازی را منصوب کرد.

وب‌گاه گسترش

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه با اشاره به تداوم رشد اقتصادی در فصل پاییز و همچنین کاهش تورم در بهمن ماه گفت: شعار سال یعنی رشد اقتصادی و کاهش تورم در حال محقق شدن است.

وب‌گاه الف

به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است 25 اسفند واریز شود حدود30 درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد اعلام کرد: تاکنون نزدیک به یک میلیون و 500 هزار مجوز کسب و کار صادر شده از درگاه ملی وجود دارد. بنابراین نزدیک به 10 میلیون فرصت فساد فقط از طریق پیاده سازی درگاه ملی مجوز خشکانده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه هم میهن خطاب به وزیر اقتصاد گفته اینکه می‌گویید قیمت ارز بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسید مانند این است که بگویید دماسنج را به رسمیت نمی‌شناسید.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: نزدیک به 10 میلیون فرصت فساد فقط از طریق پیاده سازی درگاه ملی مجوز خشکانده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه رونمایی از سامانه مدیریت ریسک فساد این وزارتخانه، عملیاتی شدن این سامانه را، اقدامی ریشه ای برای حل مشکل فساد در کشور خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: نزدیک به 10 میلیون فرصت فساد فقط از طریق پیاده سازی درگاه ملی مجوز خشکانده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضوانی فر گفت: حجم تجارت خارجی کشور در 11 ماهه سال جاری با احتساب صادرات نفت خام و خدمات فنی و مهندسی به 138 میلیارد و 840 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه تابناک

معاون وزیر اقتصاد خبر داده است در پایان بهمن ماه تجارت خارجی کشور بدون احتساب صادرات نفت 15 میلیارد دلار کسری دارد؛ هرچند تاکید دارد که شیب منفی کسری تجاری بدون نفت کاهشی بوده است.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد: مرحله دوم سود سهام عدالت که احتمالا 30 درصد کمتر از مرحله اول است در 25 اسفند واریز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

با توجه به وعده وزیر اقتصاد، سود مرحله دوم سهام عدالت به دارندگان سبد‌های مختلف در تاریخ 25 اسفند واریز خواهد شد. این بدان معنی است که تا قبل از شب عید، سود دارندگان سهام عدالت می‌توانند میزان سود خود را مشخص کنند. بر اساس تجربه سال‌های گذشته، احتمالاً می‌توانیم منتظر افزایش جزئی مبلغ سود نسبت به مرحله اول باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از اولین مرحله بیمه اجتماعی مادران روستایی و عشایر کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه مدیریت ریسک فساد وزارت امور اقتصادی و دارایی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) طی مراسمی با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: رقم سود سهام عدالت که 25 اسفند ماه پرداخت می‌شود 30 درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال برای سهامداران واریز شد.