چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس در دو ماه اخیر 80 میلیارد تومان بابت قرارداد بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: کشورهای مستقل، به رغم اینکه ممکن است برخی کشور های اتحادیه اروپا و آمریکا، دل خوشی نداشته باشند، بر توسعه روابط اقتصادی با ایران اصرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: از سال 1403 مجموعه ظرفیت گردش مالی در کشور به سمت مزارع پر بازده اقتصاد ایران حرکت می‌کند، این سند دستور کار FIU را در برابر سایر دستگاه‌ها را مشخص می‌کند. به این ترتیب گلوگاه‌ها شناسایی و نحوه نظارت در بازه‌های زمانی مشخص تعیین شده است.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با اجرایی شدن سند ملی ارزیابی ریسک، زمینه فعالیت تامین مالی برای قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر، انواع سوداگری‌ها و اخلال‌ها در بازار دارایی‌های به حداقل برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی در تشریح دستاوردهای اجرایی شدن سند ملی ریسک گفت: مهمترین کاربردی که این سند و برنامه اقدام مرتبط با این سند دارد، ایجاد انسجام، همگرایی و هم افزایی بین تمامی ظرفیت‌های قانونی، زیرساختی، اطلاعاتی، انسانی و داده‌ای میان تمامی دستگاه‌های متولی مبارزه با فساد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با اجرایی شدن سند ملی ارزیابی ریسک، زمینه فعالیت تامین مالی برای قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر، انواع سوداگری‌ها و اخلال‌ها در بازار دارایی‌های به حداقل برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مصوبه سامانه فکتورینگ در شورای پول واعتبار نهایی شده و از روز‌های آینده اجرایی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سند ملی ارزیابی ریسک در راستای مبارزه با پولشویی و قاچاق رونمایی شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه سامانه فکتورینگ با ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار به زودی عملیاتی خواهد شد، گفت: کشورهای مستقل با وجود برخی فشارهای از جانب کشورهای دیگر، ما همکاری خود را ادامه خواهند داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه از سال 1403 سند مدیریت ریسک اجرایی می‌شود، گفت: مجموعه ظرفیت گردش مالی در کشور طی سال آینده به سمت مزارع پر بازده اقتصاد ایران حرکت می‌کند.

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد با بیان اینکه انتشار گواهی اوراق سپرده خاص (با سود 30 درصد) تصمیم دولت بود، گفت: اگر در این حوزه دغدغه ای وجود داشته باشد بعد از بررسی مجدد، اصلاحی لازم باشد صورت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری‌زبان مدعی دیدار دیدار وزیر اقتصاد اسرائیل با وزیر تجارت عربستان در ابوظبی شدند.

خبرگزاری تسنیم

جلسه بررسی روند اجرایی و هماهنگی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت قزوین در محل امور اقتصادی و دارایی این استان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی دلار در بازار ارز در کانال 57 هزار تومان قرار دارد که تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی اعتقاد دارند که با توجه به این‌که بازار در روزهای پایانی سال قرار دارد و فشار تقاضا به دلیل افزایش سفرها بیشتر می‌شود، احتمال نوسان قیمت‌ها همچنان وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار، هفته گذشته با بازدهی مثبت بسته شد و یک پله صعود کرد. این اسکناس در شروع معاملات روز شنبه نیز با رشد 150 تومانی بازگشایی شد. کارشناسان اقتصادی معتقدند عدم توانایی بازارساز در حفظ قیمت دلار در پایین کانال 6 کریدور 50 هزار تومانی، پیغام روزهای پرتلاطمی را برای بازار ارز می‌دهد.