چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با شرکت در انتخابات گفت: مسیر آینده ایران قوی از همگرایی دولت قوی و مجلس قوی عبور می‌کند.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد و دارایی، سید احسان خاندوزی، در مورد نگرانی برخی شرکت‌ها درباره اعلام بدهکاران یک شرکت و احتمال از دست دادن مشتریان آن، اظهار نگرانی کرد و اعلام کرد که تمام شرکت‌ها باید بدهکاران خود را اطلاع‌رسانی کنند. در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت ریسک فساد، وی افزود که لیست ابر بدهکاران بیمه‌ای به زودی منتشر خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصاد و دارایی در پیامی از مردم برای حضور در انتخابات دعوت و اعلام کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، به منزله پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهیدان گرانقدرمان خواهد بود و مجلس قوی و کارآمد، نقشی کلیدی در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصاد و دارایی در پیامی از مردم برای حضور در انتخابات دعوت و اعلام کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، به منزله پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهیدان گرانقدرمان خواهد بود و مجلس قوی و کارآمد، نقشی کلیدی در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌کل گمرک اعلام کرد که حجم مبادلات تجاری کشور در 11 ماهه سال جاری با کشور‌های همسایه به رقم 55 میلیارد و 275 میلیون دلار رسیده است.

وب‌گاه الف

کمتر از 20 روز مانده به نوروز 1403 شایعاتی در خصوص احتمال واریز یارانه معیشتی ویژه عید به گوش می‌رسد. این در حالی است که پیش از نوروز، ماه مبارک رمضان نیز آغاز می‌شود و تلاقی این دو مناسبت مهم باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص واریز عیدانه دولت شده است.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای خطاب به محسن رضایی (دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا) ضمن اشاره به وضعیت نابه‌سامان زیان‌دهی خودروسازان و تشریح عواقب عدم خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت، خواستار صدور مجوز افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای دو شرکت بزرگ خودروساز، به صورت معاف از مالیات (صرفاً برای یکبار) تا پایان تیرماه سال آینده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمتر از 20 روز مانده به نوروز 1403 شایعاتی در خصوص احتمال واریز یارانه معیشتی ویژه عید به گوش می‌رسد. این در حالی است که پیش از نوروز، ماه مبارک رمضان نیز آغاز می‌شود و تلاقی این دو مناسبت مهم باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص واریز عیدانه دولت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در رورزهای 17 یارانه 220 هزار تومانی تشویقی، ؛ 25 اسفند سود 600 هزار تومانی سهام عدالت و 20 و 29 اسفند یارانه معیشتی (500 هزار تومانی) برای هر ایرانی واریز می شود در رورزهای 17 یارانه 220 هزار تومانی تشویقی، ؛ 25 اسفند سود 600 هزار تومانی سهام عدالت و 20 و 29 اسفند یارانه معیشتی (500 هزار تومانی) برای هر ایرانی واریز می شود سه واریزی قطعی دولت تا پایان سال 1402

وب‌گاه الف

طبق اظهارات وزیر اقتصاد، دستمزد منطقه برای مذاکرات مزد 1403 منتفی شده است؛ حالا شرکای اجتماعی باید طبق روال سال‌های قبل برای تعیین حداقل دستمزد مبنای قانون کار وارد چانه‌زنی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است 25 اسفند واریز شود حدود30 درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است. به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است 25 اسفند واریز شود حدود30 درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است. به گزارش عرشه آنلاین،، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، گفت: سود سهام عدالت طبق قرار 25 اسفند 1402 واریز می‌شود که مبلغ آن30 درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابراهیم بازیان طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب شد.