سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

جریمه مالیاتی برای بانک ها متخلف درنظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

مرحله دوم سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفندماه سال جاری پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه تنها 684 هزار و 83 نفر موفق به دریافت وام فرزندآوری شده‌اند و حدود 330 هزار نفر در پشت باجه بانک‌ها معطل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر مصدق خطاب به هژیر گفت: «هژیر! تو شرف داری؟ انتخابات آزاد است؟» و بر سینه‌ی او محکم نواخت. هژیر که در این ضربه به عقب رفت، دوباره پیش آمد، بار دیگر مصدق به سینه‌ی او زد و جمله‌ی «هژیر تو شرف داری؟ انتخابات آزاد است؟» را تکرار کرد. هژیر سکوت کرد و نامه و اسامی بیست نفر را که ما تهیه کرده بودیم نزد شاه برد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه شورای‌عالی کار سه‌شنبه هفته جاری، 15 اسفند ماه، برگزار خواهد شد, اما هنوز مشخص نیست که بحث مزد 1403 در دستورکار قرار می‌گیرد یا خیر.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه شورای‌عالی کار سه‌شنبه هفته جاری یعنی 15 اسفند ماه 1402 برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی اخیرا گفته است از ایده‌های مالیات‌ستانی حمایت‌های مادی و معنوی می‌کنیم!

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

جلسه شورای عالی کار، سه‌شنبه هفته جاری، 15 اسفند ماه، برگزار خواهد شد, اما هنوز مشخص نیست که بحث مزد 1403 در دستورکار قرار می گیرد یا خیر.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برخی معتقدند تمدید شدن طرح فجرانه در دو ماه اسفند و فروردین به این معناست که دولت این یارانه 220 هزار تومانی را در حقیقت به عنوان عیدی سال جدید هم در نظر گرفته و خبر از عیدی نقدی نخواهد بود. در واقع طرح فجرانه هم عیدی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هم عیدی نوروزی دولت به مردم است. فرارو نوشت: کمتر از 20 روز مانده به نوروز 1403 شایعاتی در خصوص احتمال واریز یارانه معیشتی ویژه عید به گوش...

خبرگزاری تسنیم

جلسه شورای عالی کار، سه‌شنبه هفته جاری، 15 اسفند ماه، برگزار خواهد شد, اما هنوز مشخص نیست که بحث مزد 1403 در دستورکار قرار می گیرد یا خیر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مشاور خانواده گفت: ی، یک س ریشه‌ای فطری انسان است که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد و به ما امکان می‌دهد که فعال باشیم و مسئولیت اعمال خود را بر عهده بگیریم و اگر به هدف خود هم نرسیم، اما رضایت بیشتری از زندگی داریم.

وب‌گاه فرارو

برخی معتقدند تمدید شدن طرح فجرانه در دو ماه اسفند و فروردین به این معناست که دولت این یارانه 220 هزار تومانی را در حقیقت به عنوان عیدی سال جدید هم در نظر گرفته و خبر از عیدی نقدی نخواهد بود. در واقع طرح فجرانه هم عیدی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هم عیدی نوروزی دولت به مردم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اواق بهادار تهران امروز پس مدت‌ها رخ مثبتی خوبی را به خود دید و افزایش ارزش معاملات به ارقام نزدیک به 7 هزار میلیادر تومان توانست بیش از 31 هزار واحد شاخص کل را مثبت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید مهمترین و جالب ترین خبری که در بین اهالی بازار سرمایه دست به دست می‌شد صحبت‌های وزیر اقتصاد است که عنوان داشته است که «اکنون بازار سرمایه ظرفیت بسیار خوب و بالایی برای رشد دارد و سهام بورس اکنون تقریباً یک‌سوم تا دوسوم ارزش واقعی خودشان را دارند».