سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

هادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران درباره سازوکار اخذ مالیات از دستفروشان گفت: دستفروشان مشمول مالیات نخواهند شد.

وب‌گاه گسترش

امروز، بازار بورس اوراق بهادار تهران پس از مدت‌ها، رشد قابل توجهی را تجربه کرد و ارزش معاملات به نزدیکی 7 هزار میلیارد تومان افزایش یافت. این رشد باعث شد که شاخص کل بازار، بیش از 31 هزار واحد را به سمت مثبت هدایت کند.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بالاترین میزان شناسایی مودیان جدید مالیاتی در سال‌های 1400 تا 1402 رخ داده است، شناسایی درآمدهای آنان در دستور کار است که به تامین مالی بودجه منجر می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی سبحانیان در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرد که برنامه‌ای برای مالیات ستانی از دستفروشان نداریم.

وب‌گاه گسترش

بازرس اتحادیه لوازم خانگی گفت که در یک سال گذشته، اصناف فروش لوازم خانگی با یک کاهش 85 درصدی در فروش مواجه بوده‌اند و تقریباً 18 درصد از فعالان این بخش کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند.

وب‌گاه الف

بازرس اتحادیه لوازم خانگی گفت: در یک سال گذشته اصناف فروش لوازم خانگی 85 درصد کاهش فروش داشته اند و حدود 18 درصد از فعالان این بخش کسب و کار خود را تعطیل کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

بازرس اتحادیه لوازم خانگی گفت: در یک سال گذشته اصناف فروش لوازم خانگی 85 درصد کاهش فروش داشته اند و حدود 18 درصد از فعالان این بخش کسب و کار خود را تعطیل کرده اند.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد که تاکنون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون صورت حساب الکترونیکی صادر شده است و روند اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی به سمت رشد ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه گسترش

سعید فتاحی گفت: ما مستقیم با کارگران در ارتباط هستیم و می‌دانیم دستمزدِ سال گذشته چگونه زندگیِ آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فردا در دومین روز سفر این هیئت به الجزایر ضمن دیدار و گفت‌وگوی روسای جمهور دو کشور با برپایی نشست‌های مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور چند سند همکاری مشترک نیز امضا خواهد شد که از جمله آنها، سند‌های همکاری‌های مشترک علم و فناوری است. روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون صورت حساب الکترونیکی صادر شده که روند رو به رشد اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی ادامه می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد، امروز حجم معاملات 9 میلیارد و 800 میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی 4.410 میلیارد تومان بود.

وب‌گاه فرارو

هادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی گفت: برنامه‌ای برای مالیات ستانی از دستفروشان نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: شناسایی بیشترین مودی مالیاتی بین سال‌های 1400 تا 1402 از طریق آگاه سازی انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه می‌توانیم ادعا کنیم که بالاترین نرخ شناسایی مودیان جدید را در حد فاصل سال 1400 تا 1402 داشتیم، گفت: با توجه به قانون تسهیل تکلیف مودیان، دست سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی باز است.