جمعه 28 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید علی روحانی بعداز ظهر چهارشنبه در همایش اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: در عرصه رشد اقتصادی و همچنین کاهش آمار بیکاری وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم. معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به شعار سال گفت: در راستای ارتقا مؤلفه‌های اقتصادی نیازمند مواردی همانند تأمین انرژی لازم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزش واردات انواع گوشت قرمز در 11 ماهه سال جاری به کمی بیش از 585 میلیون و 685 هزار دلار رسید و بیشترین ارزش واردات هم در دی ماه صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش واردات انواع گوشت قرمز در 11 ماهه سال جاری به کمی بیش از 585 میلیون و 685 هزار دلار رسید و بیشترین ارزش واردات هم در دی ماه صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمید بهزادی بخش از طرف سید محمد هادی سبحانیان به عنوان «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی معتقد است هر سال چیزی بیش از یک جنگ تمام عیار در جاده‌های ایران کشته می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس آرزوی دیرینه هواداران این دو باشگاه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای اخیر سیگنال اخبار سیاسی توانایی تاثیر بر روند قیمت‌ها در بازار ارز را نداشت و ارزپاشی سیاست‌گذار و فشار تقاضا این اسکناس را در منطقه قیمتی فعلی میخکوب کرده است. قیمت دلار امروز بدون نوسان و با همان قیمت روز سه‌شنبه معامله شد. معامله‌گران می‌گویند تحرکات محدود دلار طی دو روز گذشته، متاثر از آرامش نسبی در اخبار سیاسی است. قیمت دلار امروز را با تحرکات محدود 50 تومانی آغاز کرد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در نشست با خبرنگاران، سراغ بازار مسکن رفت و در واکنش به «اوضاع اجاره نشین ها در کشور» گفت: دولت های دهه 90 در بازار مسکن غایب بودند و نقش تنظیم گری نداشتند، اما دولت سیزدهم این رویکرد را تغییر داد و سیاست تنظیم اجاره بها را تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه برای 133هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده، از وجود 50هزار دستگاه خودرو در گمرکات کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در زمان ثبت نام سهام عدالت 1403، متقاضیان جهت دریافت این سهام، ملزم به داشتن شرایط و مدارک لازم، در تاریخ تکمیل فرم ثبت نام، در مدت زمان مشخص شده می باشند. اما، در حال حاضر، آغاز واگذاری سهام عدالت، در سال 1403، در دستور کار است که از خرداد ماه، فراخوان واگذاری این سهام، به مشمولان، انجام می‌شود. در زمان ثبت نام سهام عدالت 1403، متقاضیان جهت دریافت این سهام، ملزم به داشتن شرایط و مدارک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در آخرین روزهای سال1402 وزیر ورزش و جوانان خبر صدور مجوز واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی از سوی دولت را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه برای 133هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده، از وجود 50هزار دستگاه خودرو در گمرکات کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در نشست با خبرنگاران، سراغ بازار مسکن رفت و در واکنش به «اوضاع اجاره‌نشین‌ها در کشور» گفت: دولت‌های دهه 90 در بازار مسکن غایب بودند و نقش تنظیم‌گری نداشتند، اما دولت سیزدهم این رویکرد را تغییر داد و سیاست تنظیم اجاره‌بها را تصویب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

. در آخرین روزهای سال1402 وزیر ورزش و جوانان خبر صدور مجوز واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی از سوی دولت را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کار واگذاری پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از 6 بانک و فروش استقلال به کنسرسیوم پتروشیمی های زیرمجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس تمام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران نوسان صف خرید و صف فروش در بازار در محدوده یک درصدی موج می‌زد و نمادهایی مثل خودرو و فولاد در این بازه محدود در تلاش برای شکستن محدودیت‌ها بودند.