چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اقتصاد با اشاره به تجارت 55 میلیارد دلاری ایران با کشورهای همسایه در 11 ماه گذشته گفت: دولت توانسته در سیاست‌های دیپلماسی خود به شکل عملی دستاوردها و نتایج ملموسی داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان از آغاز به کار کمیسیون اقتصادی ایران و مجارستان در تهران خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد: بار دیگر اتهامات بی اساس مطروح علیه ایران در مورد استفاده روسیه از سلاح‌های ایرانی در جنگ اوکراین را قویا محکوم می‌کنم؛ تکرار این ادعاهای بی سند به مرحله کسل کننده‌ای رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد با اشاره به تجارت 55 میلیارد دلاری ایران با کشورهای همسایه در 11 ماه گذشته گفت: دولت توانسته در سیاست‌های دیپلماسی خود به شکل عملی دستاوردها و نتایج ملموسی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با همتای مجارستانی خود از امضای 2 سند راهبردی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: با مدیریت و کنترل ارزهای ناشی از صادرات و ثبت سفارش‌ها، ثبات نسبی در طول 11 ماه گذشته در بازار ارز شاهد هستیم، برای سال 1403 تاکید دولت و رئیس جمهور این است که مسیر مدیریت نوسانات بازار ارز با قدرت و جدیت ادامه پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد در چهارمین کمیسیون مشترک اقتصادی سالانه جمهوری اسلامی ایران و مجارستان گفت: توسعه روابط با مجارستان از اولویت‌های جدی جمهوری اسلامی است و روابط تاریخی دیرینه و عمیق دو کشور وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به تمرکز دولت و بانک مرکزی در کنترل نوسات بازار ارز، درباره مدت کردن زمان مصوبات توضیح داد: پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد ایران باعث خواهد شد خیال فعالان اقتصادی در برخی زمینه‌ها راحت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد از ادامه همکاری‌ها ایران با مجارستان در زمینه انتقال تجربیات در بخش انرژی اتمی صلح آمیز خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رضوانی‌فر در خصوص میزان حقوق ورودی وصولی کالاها در 11 ماهه سال جاری اظهار داشت: میزان حقوق ورودی وصولی کالاها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل با 43 درصد افزایش به رقم 68 هزار میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه پس از نشست مشترک دو کشور مشکلاتی برای شرکت‌های ایرانی به وجود آمد که در نشست چهارم بخش عمده آن بر طرف شد، گفت: درخواستی برای رفع موانع مالیاتی مطرح شد که به زودی با سفر هیئت سازمان امور مالیاتی به مجارستان برطرف می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: حضور شرکت‌های معتبر مجارستانی در کمیسیون مشترک دو کشور نشان دهنده عزم دو کشور برای توسعه روابط است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشمولان سود سهام عدالت در این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند. مشمولان سود سهام عدالت در این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند. 23 آذر امسال در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت 492 هزار تومانی مبلغ 681 هزار تومان، 532 هزار تومانی مبلغ 736 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی، یک میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک ایران گفت: حجم مبادلات تجاری کشورمان در 11 ماهه امسال با کشور‌های همسایه با 2.5 درصد افزایش به رقم 55 میلیارد و 275 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد آلمان، روبرت هابک فاش کرد که پیش‌بینی می‌شود اقتصاد این کشور در سال 2024 به میزان 0.2 درصد پیشرفت کند که به‌طور قابل توجهی از پیش‌بینی قبلی که رشد تولید ناخالص داخلی 1.3 درصدی برای همان سال در نظر گرفته شده بود را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه الف

رئیس کل گمرک ایران گفت: حجم مبادلات تجاری کشورمان در 11 ماهه سال جاری با کشورهای همسایه با 2.5 درصد افزایش به رقم 55 میلیارد و 275 میلیون دلار رسید.