چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید احسان خاندوزی درباره قیمت بنزین در سال آینده نیز گفت: فعلا دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما در برنامه دارد که بتواند ناترازی را از طریق چند ابزار سیاستی غیر قیمتی در سال آینده از بین ببرد. برنامه دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده چیست؟ وزیر اقتصاد گفت قیمت بنزین گران نمی شود به گزارش عرشه آنلاین، سید احسان خاندوزی درباره قیمت بنزین در سال آینده نیز گفت: فعلا...

وب‌گاه گسترش

محسن باقری نماینده کارگران در شورای عالی کار در پاسخ به این سوال که چرا مذاکرات مزدی 1403 آغاز نمی‌شود، گفته است: «متاسفانه این تاخیر ناشی از تعلل وزارت کار است؛ یک ماه بیشتر به پایان سال زمان نداریم و برای شروع مذاکرات مزدی دیر شده، خیلی هم دیر شده.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در 11 ماهه سال جاری با 35 درصد افزایش به رقم 16 میلیون و 122 هزار تن رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

خاندوزی وزیر اقتصاد نوشت و امضا کرد: نرخ تورم 1403 قطعا کمتر از تورم امسال خواهد بود!

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر صمت گفت: تمام دستگاه‌های موجود نسبت به رعایت قانون پول‌شویی ملزم هستند و در دولت سیزدهم این قانون با جدیت در حال پیگیری است.

وب‌گاه گسترش

صادرات ایران به دو کشور هند و پاکستان نیز در سال 1401 نسبت به سال 1399 به ترتیب 66 و 42 درصد رشد پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوراق سپرده 30 درصدی موجب ایجاد بحث‌های زیادی در میان صاحب‌نظران اقتصادی شده است.

وب‌گاه تابناک

خاندوزی چندی قبل گفته بود سیاست اعطای نرخ سود 30 درصد به اوراق گواهی سپرده‌های خاص، یک سیاست موقت است و ادامه‌دار نخواهد بود؛ حال امروز گفته است بانک مرکزی همان موضوعی که در ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفته شده بود را اجرایی کرد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: انتشار محدود گواهی اوراق سپرده خاص تصمیم ستاد اقتصادی دولت بود که بانک مرکزی آن را اجرایی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس اقتصادی گفت: با اعمال قوانین مالیاتی در بازار‌های غیرمولد، توازن در اقتصاد برقرار شده است و تا زمانی که بازده دارایی‌ها تنظیم نشود، نمی‌توان تورم را کنترل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد ضمن اعلام اینکه سال آینده تورم قطعا کمتر از امسال خواهد بود، گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد اما برنامه‌های غیرقیمتی برای کنترل ناترازی در بخش انرژی خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با بیان اینکه سال آینده تورم قطعا کمتر از امسال خواهد بود، گفت: فعلا دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما در برنامه دارد که بتواند ناترازی را از طریق چند ابزار سیاستی غیر قیمتی در سال آینده از بین ببرد.

خبرگزاری تسنیم

گمرک در بهمن ماه امسال معادل کل سال 1400 درآمد کسب کرد و درآمد وصولی گمرک و واریزی به خزانه در 11 ماهه سال جاری به 196 هزار و 365 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: برآورد‌ها حاکی از انتشار 150 هزار میلیارد تومان اوراق گام برای تامین مالی بخش تولید در سال 1403 است که هنوز قطعی نشده است.