چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون تجارت و خدمات وزیر صمت گفت: اطلاعاتی که وارد سامانه مودیان می‌شود رمزنگاری شده و مشکلی برای طلافروشان ایجاد نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل ارزیابی عملکرد شرکت‌ها و کنترل کیفیت دیوان محاسبات گفت: تعداد شرکت‌های شبه‌دولتی که از نظر ماهیت دولتی نیستند، اما تحت کنترل دولت هستند و دولت در عزل و نصب‌ها و راهبری‌ها ورود دارد به 2 هزار و 116 مورد می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تولیدکنندگان فولاد در نامه‌ای به وزیر اقتصاد تأکید کردند مرکز مبادله ارز و طلای ایران، آماده دریافت طلای وارداتی نیست و بهتر است مثل روال قبل طلا را در بورس بفروشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با ابلاغ ضوابط جدید از سوی بانک مرکزی، از 7 دیماه تأمین ارز برای واردات طلا از محل ارز حاصل از صادرات خود و به‌صورت شمش منوط به تحویل، عرضه و فروش آن در بستر مرکز مبادله ارز و طلای ایران شده است. پشت پرده ابلاغیه اخیر بانک مرکزی، به اقدامات صادرکنندگان برای فرار از ایفای تعهدات ارزی بر می‌گردد؛ ماجرا از این قرار است که بعد از آزادسازی واردات طلا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین‌نامه واردات خودروهای نو توسط محمد مخبر ابلاغ شد. آیین‌نامه واردات خودروهای نو توسط محمد مخبر ابلاغ شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ روز گذشته (23 دی ماه) معاون اول رئیس جمهور، آیین‌نامه واردات خودروهای نو را ابلاغ کرد که بر اساس این مصوبه واردات خودروی سواری زیر 20 هزار یورو مجاز بوده و اولویت با واردات خودروهای اقتصادی کمتر از 10 هزار یورو است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تولیدکنندگان در نامه‌ای به وزیر اقتصاد اعلام کردند مرکز مبادله ارز و طلا هنوز آماده تحویل گرفتن طلای وارداتی نیست.

خبرگزاری تسنیم

باوجود تأکید مرکز مبادله مبنی براجرای بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با شمش طلا، تولیدکنندگان فولاد در نامه ای به وزیر اقتصاد تأکید کردند که مرکز مبادله ارز و طلا هنوز آماده تحویل گرفتن طلای وارداتی نیستند.

وب‌گاه الف

مدیر کل دیوان محاسبات گفت: 3 هزار و 255 شرکت دولتی و شبه دولتی در کشور وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

مدیر کل دیوان محاسبات، گفت: تعداد شرکت‌های شبه دولتی که از نظر ماهیت دولتی نیستند، اما تحت کنترل دولت هستند و دولت در عزل و نصب‌ها و راهبری‌ها ورود دارد به 2 هزار و 116 مورد می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: پرداخت فوری وام ازدواج به کل 268 هزار نفر متقاضی در صف، حتی با میانگین وزنی 215 میلیون‌تومانی رقم این تسهیلات در سال جاری، به کمتر از 58 همت اعتبار نیاز دارد. این میزان کمتر از چهار درصد موجودی فعلی حساب‌های پس‌انداز و جاری برآورد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

مدیر کل دیوان محاسبات گفت: 3 هزار و 255 شرکت دولتی و شبه دولتی در کشور وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دیوان محاسبات گفت: 3 هزار و 255 شرکت دولتی و شبه دولتی در کشور وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نهایت با ارزش معاملاتی حدود 6700 میلیارد تومان، با تأثیر مثبت نمادهای فملی، فولاد، پارسان و شپنا، تا حدود 9552 واحد افزایش یافت. این افزایش نشان‌دهنده رشد و افزایش ارزش بازار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز شاخص کل بورس تهران نه تنها رخ منفی به خود نگرفت بلکه در ادامه روند نسبتا ضعیف صعودی ایجاد شده در روز چهارشنبه امروز نیز رخ مثبتی به خود گرفت و حدود 9500 واحدی مثبت شد.