چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت به شایعات پایان داد و گفت: سامانه یکپارچه کنار گذاشته نمی‌شود و در دستور کار دولت نیست.

خبرگزاری تسنیم

میزان تهاتر املاک مازاد با مطالبات پیمانکارن پروژه های عمرانی از فروش املاک مازاد بیشتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت در خصوص افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر گفت: بخش عمده نوسانات ارزی روزهای اخیر ناشی از تحولات نظامی منطقه است به ویژه پس از حمله به یمن نااطمینانی‌هایی در کشورهای منطقه از جمله ایران ایجاد کرد که با فروکش کردن این التهابات، شاهد بازگشت آرامش به بازار هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: هیچ نهادی مجوزی برای فروش 120 هزار دستگاه خودرو نزدیک به قیمت حاشیه بازار صادر نکرده است.

وب‌گاه گسترش

وی در مورد افزایش قیمت مرغ، گفت: مساله مربوط به گوشت مرغ و گوشت قرمز جزو نقاط مهم سفره مردم است و نوسانات زیادی هم در یکی دو سال گذشته در آن رخ داده، مورد تاکید ویژه دولت بوده و چند جلسه هم در دولت برگزار شد. دستورات لازم هم از سوی رئیس جمهور داده شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد درباره درخواست کمیته امداد برای افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی اعضای این کمیته از 150 میلیون به 200 میلیون تومان گفت: افزایش این تسهیلات به 300 میلیون تومان را در شورای پول و اعتبار مطرح می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد جزئیاتی از فعالیت سامانه یکپارچه خودرو تشریح کرد. وزیر اقتصاد جزئیاتی از فعالیت سامانه یکپارچه خودرو تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد: تغییری در سامانه یکپارچه خودرو رخ نداده است و وقتی تقاضای واقعی مازاد بر عرضه وجود دارد، دولت مصر به استفاده از این سامانه است و قرار نیست سامانه منحل شود. سامانه یکپارچه کنار گذاشته نمی‌شود و در دستور کار دولت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد به نقل از یک عضو مجمع تشخبص مصلحت گفت: سال آخر دولت قبل پنج عضو کابینه در مجمع حضور یافته و خاطر نشان کردند که اگر گشایش مورد انتظار دولت در حوزه FATF رخ ندهد، در یکسال آینده قیمت دلار به 80 تا 100 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد به نقل از یک عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: سال آخر دولت قبل پنج عضو کابینه در مجمع حضور یافته و خاطر نشان کردند که اگر گشایش مورد انتظار دولت در حوزه FATF رخ ندهد، در یکسال آینده قیمت دلار به 80 تا 100 هزار تومان افزایش خواهد یافت. وزیر اقتصاد به نقل از یک عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: سال آخر دولت قبل پنج عضو کابینه در مجمع حضور یافته و خاطر نشان کردند که اگر گشایش مورد انتظار...

خبرگزاری دانشجو

وزیر اقتصاد به نقل از یک عضو مجمع تشخبص مصلحت گفت: سال آخر دولت قبل پنج عضو کابینه در مجمع حضور یافته و خاطر نشان کردند که اگر گشایش مورد انتظار دولت در حوزه FATF رخ ندهد، در یکسال آینده قیمت دلار به 80 تا 100 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

ورود اقتصاد گفت: در چند روز اخیر نیز برای افزایش نرخ ارز اقدام کردند، اما بانک مرکزی تلاش کرد تا مشکلی در این بخش رخ ندهد.

وب‌گاه فرارو

«در چند روز اخیر، گروه‌هایی برای افزایش نرخ ارز اقدام کردند، اما بانک مرکزی تلاش کرد تا مشکلی در این بخش، رخ ندهد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ورود اقتصاد گفت: در چند روز اخیر نیز برای افزایش نرخ ارز اقدام کردند، اما بانک مرکزی تلاش کرد تا مشکلی در این بخش رخ ندهد.