چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رخ مثبت بازار بورس امروز برای خیلی از اهالی تکنیکالیست خوشایند بود؛ چرا که با پولبک شاخص کل به محدوده‌های مد نظر این گروه از اهالی بازار سرمایه (محدوده سقف الگوی کلاسیک ایجاد شده در شاخص) این گروه به دنبال رسیدن به اهداف الگوی کلاسیک خود هستند.

وب‌گاه گسترش

نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه نمایندگان کارگران پیشنهاد وزارت اقتصاد که واضح نیست را قبول ندارند گفت: جامعه کارگری زیربار کلی گویی نمی رود. اعضای شورای عالی کار نسخه اصلی دولت درباره پیشنهاد برای مزد منطقه ای را مطالعه نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: پیشنهادات وزارت اقتصاد کلی گویی است و روشن و واضح نیست, نمایندگان کارگری از هر راهکارقانونی که درآمد کارگر را افزایش دهد، استقبال می کنند.

وب‌گاه ورزش سه

گفتگوی طولانی حسین قربان‌زاده با سایت ورزش سه، بازتاب‌های فراوانی در محافل خبری داشته است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد اطلاع داد که تاکنون هیچ بخشنامه‌ای از سوی دولت به اتحادیه‌ها صادر نشده است که محدودیت فروش نان با استفاده از یک کارت بانکی را تعیین کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: هیچ گونه بخشنامه ای از سوی دولت به اتحادیه ها مبنی بر محدودیت فروش نان با یک کارت بانکی نداشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون تجارت و خدمات وزیر صمت گفت: اطلاعاتی که وارد سامانه مودیان می‌شود رمزنگاری شده و مشکلی برای طلافروشان ایجاد نمی‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: پیشنهادات وزارت اقتصاد کلی گویی است و روشن و واضح نیست, نمایندگان کارگری از هر راهکارقانونی که درآمد کارگر را افزایش دهد, استقبال می کنند. نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: پیشنهادات وزارت اقتصاد کلی گویی است و روشن و واضح نیست, نمایندگان کارگری از هر راهکارقانونی که درآمد کارگر را افزایش دهد, استقبال می کنند. به گزارش عرشه آنلاین، آیت اسدی,...

وب‌گاه گسترش

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان به ضرورت اجرای برنامه تشدید بازرسی و نظارت بر نانوایی‌های شهرستان اهواز تأکید کرد و اعلام کرد: برخورد با نانوایان متخلف در دستور کار دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسان اتحادیه و اصناف خوزستان قرار دارد.

وب‌گاه الف

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: پیشنهادات وزارت اقتصاد کلی گویی است و روشن و واضح نیست, نمایندگان کارگری از هر راهکارقانونی که درآمد کارگر را افزایش دهد, استقبال می کنند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: پیشنهادات وزارت اقتصاد کلی گویی است و روشن و واضح نیست, نمایندگان کارگری از هر راهکارقانونی که درآمد کارگر را افزایش دهد, استقبال می کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، چهارصد و دهمین جلسه هیات واگذاری به ریاست وزیر اقتصاد برگزار شد و در این نشست، نحوه واگذاری سهام دولت در چند شرکت از جمله پتروشیمی هگمتانه و ملی مس ایران مطرح و مورد تبادل نظر اعضای هیات واگذاری قرار گرفت. بر اساس این گزارش، تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری 35/5 درصد از سهام شرکت پتروشیمی هگمتانه متعلق به شرکت مادر تخصصی ملی صنایع پتروشیمی جهت...

وب‌گاه گسترش

حدود 10 ماه از سال 1402 که با شعار «مهار تورم و رشد تولید» آغاز شد، می‌گذرد و چیزی به پایان آن نمانده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1402 هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهم‌ترین مسئله کشور در سال گذشته را اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله...

خبرگزاری تسنیم

واگذاری بخشی از سهام شرکت پتروشیمی هگمتانه از طریق بازار سوم فرابورس، 100 درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین و 2 درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه اخیر هیات واگذاری مطرح و در این زمینه تصمیم گیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در 9 ماهه ابتدایی سال 1402 خبر داد.