چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

وی با بیان اینکه عامه مردم انتظار داشتند که با روی کار آمدن دولت سیزدهم، گشایش های اقتصادی و قیمتی به یکباره و با سرعت رخ دهد، خاطر نشان کرد: اما رفع این مشکلات و اداره امور، نیاز به برخی اقدامات و تمرکز بر برخی مسائل داشت تا زمینه رشد اقتصادی فراهم شود.

خبرگزاری تسنیم

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 42هزار و 926 تومان و حواله دلار نیز به 39هزار و 526 تومان رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به نقل از یک عضو مجمع تشخبص مصلحت گفت: سال آخر دولت قبل پنج عضو کابینه در مجمع حضور یافته و خاطر نشان کردند که اگر گشایش مورد انتظار دولت در حوزه FATF رخ ندهد، در یکسال آینده قیمت دلار به 80 تا 100 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه الف

سخنگوی اقتصادی دولت در جمع ائمه جمعه کشور گفت: برخی در چند روز اخیر برای افزایش نرخ ارز اقدام کردند، اما بانک مرکزی تلاش کرد تا مشکلی در این بخش رخ ندهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته یک فعال حوزه مس، در برنامه هفتم رشد بخش معدن سالانه 13 درصد پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی امروز دوشنبه 25 دی ماه توجه سرمایه گذاران طلا برای دومین روز متوالی در هفته جاری به خود جلب کرد. در مورد طلا و سکه توجه معامله گران را به خود جلب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر سرعت بخشی در اعطای تسهیلات تبصره 18، از مدیران عامل بانکها خواست مسیر پرداخت این تسهیلات را بازکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیران عامل بانکها خواست مسیر پرداخت تسهیلات تبصره 18 را باز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد با تاکید بر سرعت بخشی در اعطای تسهیلات تبصره 18، از مدیران عامل بانکها خواست مسیر پرداخت این تسهیلات را بازکنند.

وب‌گاه الف

بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت با حضور اعضای این کمیته در محل سالن تلاش وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار و در آن بیش از 300 فقره ملک مازاد دولتی متعلق به دستگاه‌های مختلف، به عنوان ملک مازاد شناخته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: هیئت وزیران با مصوبه شورای عالی بیمه مبنی بر افزایش تخفیف بیمه شخص ثالث موتورسواران از 5 به 20 درصد موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: هیئت وزیران با مصوبه شورای عالی بیمه مبنی بر افزایش تخفیف بیمه شخص ثالث موتورسواران از 5 به 20 درصد موافقت کردند.

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اظهار کرد که سامانه فروش هوشمند نان به نام "نانی‌نو" باعث کاهش قابل توجهی در سهیمه آرد برخی نانوایان شده است. این موضوع باعث اعتراض برخی نانوایان شده است، زیرا سامانه مذکور قادر به تأمین نیاز روزانه آنها نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیوه‌های متنوع تامین مالی پروژه ملی طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس با حضور عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، بررسی شد.

وب‌گاه گسترش

در پایان ماه آذر، سهم خانوارها از تسهیلات پرداختی شبکه بانکی به نسبت 18 درصد رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. افزایش مستمر این سهم نشانگر ادامه استفاده خانوارها از تسهیلات پرداختی بانکی در پاییز امسال است.