چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت هیچ دستورکاری در موضوع آرد و نان و آزادسازی قیمت آن ندارد؛ نه سهیمه‌بندی نان و نه آزادسازی نان؛ اینها جزو مفروضات طرح هوشمندسازی آرد و نان نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احسان خاندوزی درباره شایعه کنار گذاشتن سامانه یکپارچه عنوان کرد: هیچ بنایی برای کنار گذاشتن سامانه یکپارچه عرضه خودرو علی رغم شایعاتی که مطرح شده، در دولت سیزدهم وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد درباره ادامه فعالیت سامانه یکپارچه فروش خودرو توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: بسته تسهیل پروژه‌های پیشران در وزارت اقتصاد تهیه شده و در آن ابزارهای مختلف برای کمک به تولید در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: بسته تسهیل پروژه‌های پیشران تهیه شده که مجموعه ابزارهای وزارت اقتصاد برای کمک به شرکت‌های تولیدی در آن گنجانده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت با حضور اعضای این کمیته در محل سالن تلاش وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. در این جلسه مالک رحمتی معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی، نماینده رئیس قوه قضائیه، نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان دستگاه‌های...

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز، در مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 42هزار و 926 تومان و قیمت حواله دلار نیز به 39هزار و 526 تومان رسید.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: طبق تازه‌ترین آمار بانک مرکزی، نرخ رشد نقدینگی در 12 ماهه منتهی به آذر امسال به 27 درصد رسیده است؛ این رقم نسبت به نرخ رشد آذرماه سال گذشته که رقم 33.4 درصد بود، بیش از 6 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه الف

سخنگوی اقتصادی دولت ضمن اعلام اینکه دلیل افزایش قیمت دلار اقتصادی نیست، گفت: تغییری در سامانه یکپارچه خودرو رخ نداده و قرار نیست این سامانه منحل شود. همچنین هیچ نهادی مجوز فروش خودرو با قیمت کمتر را نداده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اسبق اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: در حال حاضر قیمت طلا واقعی است، ولی قیمت سکه واقعی نیست. در حال حاضر سکه نزدیک 6 میلیون تومان حباب دارد و قیمت کنونی آن 31 میلیون تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت به شایعات پایان داد و گفت: سامانه یکپارچه کنار گذاشته نمی‌شود و در دستور کار دولت نیست.

خبرگزاری تسنیم

میزان تهاتر املاک مازاد با مطالبات پیمانکارن پروژه های عمرانی از فروش املاک مازاد بیشتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت در خصوص افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر گفت: بخش عمده نوسانات ارزی روزهای اخیر ناشی از تحولات نظامی منطقه است به ویژه پس از حمله به یمن نااطمینانی‌هایی در کشورهای منطقه از جمله ایران ایجاد کرد که با فروکش کردن این التهابات، شاهد بازگشت آرامش به بازار هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: هیچ نهادی مجوزی برای فروش 120 هزار دستگاه خودرو نزدیک به قیمت حاشیه بازار صادر نکرده است.