چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه دیروز سازمان برنامه وبودجه درخصوص مصوبات کمیسیون تلفیق و افزایش حقوق کارمندان در سال 1403 با انتقاد نمایندگان مجلس روبرو شد. اطلاعیه دیروز سازمان برنامه وبودجه درخصوص مصوبات کمیسیون تلفیق و افزایش حقوق کارمندان در سال 1403 با انتقاد نمایندگان مجلس روبرو شد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس گفته عضو هیات رییسه مجلس، با توجه به تورم 40 درصدی بر اساس گزارش بانک مرکزی و گرانی اجناس...

خبرگزاری تسنیم

مشاور وزیر اقتصاد با تایید تعیین میزان مصرف متعارف نان توسط سامانه هوشمند در پهنه کشوری، گفت: برخی هیاهوهای اخیر از طرف معدود نانوایی هایی است که تخلف می کنند و فروش نامتعارف دارند که سهمیه آرد آنها کم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس گفته عضو هیات رییسه مجلس، با توجه به تورم 40 درصدی بر اساس گزارش بانک مرکزی و گرانی اجناس که تورم بیش از 60 درصد دارد آیا نباید برای کارمندی که 10 میلیون تومان حقوق دریافت و گوشت را با قیمت 700 هزار تومان خریداری می‌کند اقدامی داشته باشیم؟

وب‌گاه گسترش

وام ودیعه کسکن تسهیلاتی است که دولت در اختیار مستاجران قرار می دهد.

وب‌گاه گسترش

ورود به بازارهای پرریسک فارکس و بین‌المللی، خروج پول از بازارهای داخلی مانند بورس و زیان در این بازارها نیز از عواقب کم شدن ابزارهای معاملاتی در بورس ایران خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

به گفته ی معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در مورد عملکرد قانون اشتغال روستایی تا دی ماه سال جاری، 10هزار میلیارد تومان منابع صندوق از اشتغال پرداخت شد که البته با کمک بانک ها در قالب تسهیلات 21هزار میلیارد تومان شد.

وب‌گاه گسترش

بانظر به نوسانات قابل‌توجه نرخ ارز در سال‌های اخیر و فروش این اسکناس در محدوده‌های قیمتی مختلف، بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال‌های اخیر، چالش‌برانگیز شده است. صادرکنندگان تمایل دارند ارز حاصل از صادرات خود را با بالاترین نرخ به کشور بازگردانند، اما براساس قانون موظف هستند آن را با بهای تعیین‌شده از سوی دولت به‌فروش برسانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه ورزش سه

رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی معتقد است بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری با چند چرخش دارای بودجه دولتی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور وزیر اقتصاد تاکید کرد: دولت هیچ دستورکاری در موضوع آرد و نان و آزادسازی قیمت آن ندارد؛ نه سهیمه‌بندی نان و نه آزادسازی نان؛ اینها جزو مفروضات طرح هوشمندسازی آرد و نان نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت هیچ دستورکاری در موضوع آرد و نان و آزادسازی قیمت آن ندارد. مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت هیچ دستورکاری در موضوع آرد و نان و آزادسازی قیمت آن ندارد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایرنا، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در خصوص توزیع نان در نانوایی‌ها اظهار کرد: در طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان رکنی را در طراحی لحاظ کردیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی حال و هوای بازار دلار در چهارمین روز هفته جاری حکایت از بازگشت هیجانات ارزی دارد. طبق خبرهای منتشر شده قرار است از فردا چهارشنبه معاملات شمش طلا در مرکز مبادله ایران آغاز شود. معامله گران در حال حاضر به دنبال پاسخ این سوال هستند که شمش طلا در مرکز مبادله با چه نرخ دلاری به فروش خواهد رسید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت هیچ دستورکاری در موضوع آرد و نان و آزادسازی قیمت آن ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزیر اقتصاد از پرداخت 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.