چهارشنبه 6 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مسیری که دولت سیزدهم آغاز کرد در کشور تحول ایجاد می‌کند، گفت: آیت الله رئیسی کارهایی را انجام داد که برخی جرأت انجامش را ندادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اقبال شاکری در مراسمی که به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان در دانشگاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت مردان صف اول میدان خدمت و مقاومت، آیت الله رئیسی را رییس جمهور مردمی، با صفا، با اخلاص، شفاف و خالص توصیف کرد و همچنین گفت: در دوره امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان مقاومت رشد بسیار بزرگی کرد و دستاورد‌هایی که امروزه مشاهده می‌کنیم...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر اقتصاد با عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: تمام جلسات، خدمات و برنامه‌های دستگاه‌های دولتی، با جدیت ادامه می‌یابد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مالک رحمتی، از دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) بود که به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت گفت: در پی شهادت حسین امیرعبداللهیان، با تصویب هیات دولت، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه بعنوان سرپرست این وزارتخانه و کمیته بین الملل انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر رئیس جمهور و هیأت همراه فردا به مشهد منتقل خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه فوق‌العاده امروز هیأت دولت، قاب عکس‌های شهید ابراهیم رئیسی و شهید حسین امیرعبداللهیان قرار داده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت سوریه درپی شهادت ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط بالگرد سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: در حوزه پرداخت مالی، تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه گسترش

به گفته وزیر اقتصاد، در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دائم روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که در کنفرانس امنیت هسته‌ای در وین حاضران برای تسلیت درگذشت رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه ایران یک دقیقه سکوت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا بختیاری، مدیرمسئول گروه رسانه ای دنیای اقتصاد، در پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

60 لیتر سهمیه بنزین خردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد، گفت: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و یا در مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکی است و امروز خاتمه پیدا خواهد کرد.