یک‌شنبه 27 خرداد 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات متحده عربی بعد از 10 سال، 11 و 12 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به این که در بودجه 1403 بانک مرکزی از مداخله ارزی 46 همت درامد کسب خواهد کرد به بررسی آثار تبصره هدفمندی یارانه ها در سال جدید پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس قانون اجباری بیمه شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته جداول بودجه 1403 در صحن علنی مجلس به تصویب رسید. بر این اساس جداول یک تا 9 لایحه بودجه 1403 به تصویب نمایندگان رسید. جدول یک در مورد منابع و مصارف بودجه، جدول 2 خلاصه درآمدها و هزینه‌های دولت، جدول 3 در خصوص خلاصه درآمدها و هزینه‌های دولت، جدول 4 در مورد خلاصه واگذاری و تملک دارایی‌های مالی، جدول 5 در مورد منابع قانون بودجه، جدول 7 در مورد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی با انتشار تصویری از گفت‌وگوی خود با همتای عربستانی خبر داد و نوشت: فیصل ابراهیم با هر 5 پیشنهاد ایران موافقت کرد و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و سرعت در اجرای آن، تاکید کرد. فیصل ابراهیم با هر 5 پیشنهاد ایران موافقت کرد و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

وب‌گاه تابناک

خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح، عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «در عربستان گفتگوی بسیارسازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران همچون روز قبل نیمه اول مثبتی را برای خود ایجاد کرد اما نیمه دوم رخ نقشه بازار با عرضه در نمادهای مختلف قرمز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه قیمت طلا، سکه و دلار نوسان صعودی را ثبت کردند. فعالان بازار در خصوص رشد طلا و سکه دلایل مختلفی را مطرح می کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات» و «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه 10 میلیون تومانی به مددجویان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

صبح امروز، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور در حالی که به ریاض سفر کرده بود، در جلسه رسمی مجمع عمومی بانک توسعه اسلامی حاضر شد. دکتر خاندوزی در این نشست تا ساعاتی دیگر سخنرانی خواهد کرد.