چهارشنبه 6 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیاستمداران و چهره های سیاسی پیام هایی را منتشر و شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با این تصویر شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهره های سیاسی در واکنش به شهادت سیدابراهیم رئیسی، دومین رئیس جمهور شهید ایران، پیام های تسلیتی را منتشر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«وزیر اقتصاد، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور در سفر به مازندران هستند، در شرایط سخت فعلی به جای اینکه خرید از کشاورز انجام شود چند دلال و سلطان اقدام به واردات می‌کنند و در حال حاضر که در فصل برداشت قرار داریم با هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت باید به کشاورز کمک شود.» یک نماینده مجلس گفت: در شرایط سخت فعلی به جای اینکه خرید از کشاورز انجام شود چند دلال و سلطان...

وب‌گاه گسترش

آنطور که از شواهد مشخص است، نروژ یکی از رقیب های روسیه در تامین گاز اروپا خواهد بود.

خبرگزاری میزان

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری در نشستی با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی نتایج نهایی تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بنا به دعوت رستم مینیخانوف رئیس جمهوری تاتارستان روسیه برای شرکت در این اجلاس به کازان سفر کرده است، در این آیین حضور داشت. علاوه بر رئیس‌جمهوری تاتارستان، برخی معاونان نخست‌وزیر روسیه و دیگر مقامات این کشور همچون دستیار رئیس‌جمهور و معاون شورای فدراسیون (مجلس علیا) حضور داشتند. از کشورهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل باید گفت که منفی چشم گیری را به خود ندید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بازار سهام تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل باید گفت که منفی چشم گیری را به خود ندید.

وب‌گاه گسترش

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اقدام به ارسال یک نامه جهت اصلاح ضوابط اختصاصی خرید، فروش، حمل یا نگهداری گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها کرده است. این تغییرات به منظور افزایش شفافیت و کنترل بهتر بر روند تجارت این موارد ارزشمند صورت گرفته است.