چهارشنبه 6 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد، گفت: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و یا در مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکی است و امروز خاتمه پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: در حوزه پرداخت مالی، تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در تشریح جلسه فوق العاده هیات دولت به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، ضمن عرض تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان اظهار داشت: این اتفاق سخت است اما، محور اساسی صحبت‌های اعضای هیات دولت هم در جلسه عادی دولت که روز گذشته و دقایق اولیه وقوع حادثه و همزمان با تفحص‌هایی که در حال انجام بود، برگزار شد و هم امروز...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد، آخرین وضعیت پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان و یارانه‌ها را اعلام کرد. ایسنا: وزیر اقتصاد، آخرین وضعیت پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان و یارانه‌ها را اعلام کرد. خاندوزی در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراهش ضمن حضور در پخش زنده صداوسیما گفت: کالاهای اساسی تامین خواهد شد و پرداخت حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌ها نیز مانند گذشته ادامه خواهد داشت، مردم نگران نباشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه فوق‌العاده هیات وزیران که 7 صبح امروز با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد گفت: با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیات وزیران ارائه کردند. خاندوزی...

خبرگزاری تسنیم

خاندوزی گفت: امروز وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارایه کردند و چه در تامین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تامین و ارایه خدمات وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، با تصویر زیر شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت. توئیت دقایقی پیش وزیر اقتصاد بدین شرح است: اِنَ اللَهَ اشتَری مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَ لَهُمُ الجَنَهَ عروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد، شهید آیت الله رییسی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم ایران تسلیت می‌گویم.... گریه نمی‌دهد امان.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و جمعی از همراهان ایشان را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد ضمن عرض تسلیت در پی شهادت رئیس جمهوری، در توئیتی اظهار کرد:... گریه نمی‌دهد امان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر از انتقال پیکر مطهر شهدای حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور به معراج شهدای تبریز خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با صدور پیام تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان وی، تاکید کرد: اکنون زمان آن است که تمامی جریان‌های سیاسی به آینده ایران و ضرورت وحدت و همبستگی ملی و تامین آرمان و خواسته‌های ملت بیندیشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی (یکشنبه 30 اردیبهشت) طی سانحه‌ای به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با اعلام خبر شهادت رئیس جمهور و وزیر امورخارجه، هیات دولت تشکیل جلسه فوری داد. در همین راستا، تصویری از جلسه فوری هیأت دولت مشاهده می کنید.