چهارشنبه 6 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از تصویب اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

احسان خاندوزی گفت: با توجه به استقبال 60 میلیون نفری از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و تأثیر مثبتی که بر طبقات ضعیف و متوسط جامعه گذاشته اهتمام دولت تأمین منابع لازم برای ادامه طرح است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاربران خبرگزاری خبرآنلاین نظرات خود را درباره مجلس آینده و توقعاتشان از نمایندگان مجلس دوازدهم بیان کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز نیمه اول را خوب شروع کرد تا اهالی بازار سرمایه به این موضوع امیدوار باشند که گویی بازار تصمیم دارد بعد از افت سه هفته (کاری) حالا رویه مثبت را در پیش بگیرد اما نیمه دوم بازار چیز دیگری را نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار امروز نیمه اول را خوب شروع کرد تا اهالی بازار سرمایه به این موضوع امیدوار باشند که گویی بازار تصمیم دارد بعد از افت سه هفته (کاری) حالا رویه مثبت را در پیش بگیرد اما نیمه دوم بازار چیز دیگری را نشان داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

در نیمه اول معاملات امروز، بازار سرمایه شروع خوبی داشت، تا این امید را در میان فعالان این بازار ایجاد کند که بازار ممکن است پس از سه هفته کاهشی، رویه مثبت را در پیش بگیرد. اما در نیمه دوم معاملات، بازار رفتار متفاوتی را نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد در حاشیه نشست ارزیابی عملکرد و پاسخگویی بر خط وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بررسی دغدغه صنف طلافروشان در سامانه جامع تجارت جزو دستورات رئیس‌جمهور است و به صورت کارشناسی و قانونی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بررسی دغدغه صنف طلا و جواهر به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت جزو دستورات رییس جمهوری است و در این راستا وزارت صمت اطلاعیه‌ای منتشر کرد که موضوع حل و فصل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: بررسی دغدغه صنف طلا و جواهر به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت جزو دستورات رییس جمهوری است و در این راستا وزارت صمت اطلاعیه‌ای منتشر کرد که موضوع حل و فصل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سال گذشته بسته سهامی که برای واگذاری به نومشمولان تدارک دیده شده بود از سوی سازمان خصوصی تهیه شد و اسامی نومشمولان هم تهیه شد اما مانع حقوقی انتقال سهام وجود داشت. وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سال گذشته بسته سهامی که برای واگذاری به نومشمولان تدارک دیده شده بود از سوی سازمان خصوصی تهیه شد و اسامی نومشمولان هم تهیه شد اما مانع حقوقی انتقال سهام وجود داشت. به گزارش عرشه...

وب‌گاه گسترش

احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت، اعلام کرد که وزارت اقتصاد با اصلاح «بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403» موافقت کرده است. وی افزود که اصلاحات قابل توجهی در این بند از قانون بودجه انجام شده که به نفع بازار سرمایه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: بررسی دغدغه صنف طلا و جواهر به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت جزو دستورات رییس جمهوری است و در این راستا وزارت صمت اطلاعیه‌ای منتشر کرد که موضوع حل و فصل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در ماه‌های گذشته دستور داده بود که صف دریافت وام ازدواج به پایان برسد اما هم‌کانون شاهدیم که این صف هنوز وجود دارد. در این گزارش، با جزئیات این ماجرا آشنا می‌شوید.