چهارشنبه 6 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران گفت: به‌زودی سرمایه‌گذاری مشترکی با تمام قطعه‌سازان در سطح کشور و همچنین قطعه‌سازان ایران طرف قرارداد در کشورهای خارجی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در ماه‌های گذشته دستور داده بود که صف دریافت وام ازدواج به پایان برسد اما هم‌کانون شاهدیم که این صف هنوز وجود دارد. در این گزارش، با جزئیات این ماجرا آشنا می‌شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رییس قوه قضاییه اظهار داشت: تاکنون 45 نفر در رابطه با چای دبش تفهیم اتهام شده‌اند. رییس قوه قضاییه اظهار داشت: تاکنون 45 نفر در رابطه با چای دبش تفهیم اتهام شده‌اند. حجت الاسلام محسنی اژه‌ای روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 در نشست با دانشجویان دانشگاه‌های استان با اشاره به حضور خود در روستای مارین شهرستان گچساران طی سال‌های گذشته گفت: خودم را مدیون این استان و مردم این استان می‌دانم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به تخفیف‌های بالای نرم‌افزارهای بیمه‌گر نسبت به تعرفه بیمه مرکزی گفت: به بیمه مرکزی دستورات لازم برای رعایت مقررات را صادر می‌کنم تا اقدامات نظارتی لازم را اعمال کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت درباره طرح کالابرگ فجرانه اظهار کرد: دولت و مجلس به صورت مشترک اهتمام به تأمین منابع برای تداوم اجرای این طرح دارند و اخبار متعاقباً اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص تجدیدنظر در دستمزد کارگران گفته که در مذاکرات شورای عالی کار این موضوع مطرح شده که تجدیدنظر در حوزه حقوق کارمندی در حوزه کارگری نیز اعمال شود و در اصلاحیه حقوق کارگران نیز بازتاب و انعکاس خواهد یافت.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی اقتصادی دولت، گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه در پایان فروردین به 30.9 درصد رسید در حالی که نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین 1402 بیش از 55 درصد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اقتصادی دولت گفت: مشوق‌های تولیدی که در سال‌های 1401 و 1402 دولت در قالب بودجه مصوب سالانه در نظر گرفته بود در قانون تأمین مالی و زیرساخت‌ها به صورت قانون دائمی درآمد.

وب‌گاه الف

سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد که نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین 1402 که بیش از 55 درصد بود با کاهش بیش از 26 درصدی به 30.9 درصد در فروردین 1403 رسید..

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه فروردین به 30.9 درصد کاهش یافت، خاطر نشان کرد: این عدد در فروردین 1402 بیش از 50 درصد بود و در سال جدید کاهش بیش از 24 درصدی را تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید احسان خاندوزی» سخنگوی اقتصادی دولت در مقدمه نشست خبری خود ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و میلاد امام رضا (ع) به تدابیر سیاست گذاری اقتصاد کلان اشاره و اظهار کرد: رشد نقدینگی به 24.3 درصد کاهش یافت و از وضعیت بحرانی بالای 40 درصد عبور کرده ایم امسال تمرکزمان بر حفظ دستاورد‌های اقتصاد کلان و کنترل شاخص هاست در زمینه کنترل نقدینگی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق بین المللی پول نسبت به احتمال عدم اجرای سیاست‌های اقتصادی در پاکستان ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با بیان اینکه امروز قرارداد چابهار بین جمهوری اسلامی ایران و هندوستان با هدف گسترش مبادلات تجاری امضا شد گفت: در این خصوص وزیر هند امروز (دوشنبه) به ایران سفر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران با اشاره به اظهارات منتخب تهران در مجلس دوازدهم درباره قیمت دلار نوشت: ویژگی صصامی که او را از دیگر اقتصاددانان متمایز می‌کند این است که برای کاهش قیمت ارز بهبود روابط سیاست خارجی یا کاهش کسری بودجه را صراحتا مطرح نمی‌کند بلکه برای رؤیای کاهش قیمت ارز مسیر دیگری در نظر دارد و باید ببینیم با ورود به مجلس می تواند آن را محقق کند یا نه و در واقع چگونه می خواهد محقق کند؟