پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خواجوند؛ چندی است که برخی از مسئولین در تلاش هستند برای آسودگی جامعه مصوبه‌ای در حوزه سلامت به جهت ایجاد دسترسی راحت‌تر به دارو، اجرایی نمایند که البته نکته جالب اینجاست که متخصصین و مقامات عالی حوزه سلامت مخالفت صریح خود را اعلام نموده و بیشتر از سوی وزرای اقتصاد و ارتباطات مورد تایید یا حتی تاکید است. به عنوان فعال دانشجویی در حوزه علوم پزشکی، که سلامت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان بندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث افزایش یافت. زمان بندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین؛ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای از افزایش زمان بندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث خبر داد.

وب‌گاه تابناک

معاون وزیر اقتصاد از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل بازدید کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت در بافت های فرسوده 550 میلیون وام نوسازی پرداخت می‌کند که بخشی از این تسهیلات با سود صفر درصد از 150 میلیون تومان به 185 میلیون تومان افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

با گذشت 9 ماه از اجرای سیاست تثبیت و مجموعه اقدمات بانک مرکزی برای کنترل انتظارات تورمی و ساماندهی بازار ارز به تدریج شاهد نمودار شدن اثار این سیاست در عرصه اقتصادی هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتراض وزیران اقتصاد و امنیت داخلی اسرائیل به تلفات سنگین ارتش این رژیم در جنگ علیه غزه موجب تشدید تنش در بین اعضای کابینه افراطی "بی بی" شد.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر اقتصاد: اطلاعات و دیتای تمام خیریه‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه را به دست آوردیم و به زودی محدودیت‌ها برای خیریه‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه مظنون اعمال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر افتصاد گفت: تمام خیریه‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه مشکوک به عنوان اشخاص مظنون به پولشویی تحت اعمال محدودیت‌ها قرار می‌گیرند

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اصل طلا از مالیات معاف است و قانونی مبنی بر افزایش مالیات طلا وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رادیو فرانسه به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد؛ در روز‌هایی که کشته‌های نظامی اسرائیل رو به افزایش گذاشته، در جلسه یکشنبه هیئت دولت اسرائیل، بحث تندی میان نخست‌وزیر و برخی اعضای کابینه‌اش در گرفت. در آغاز جلسه، نتانیاهو با اشاره به کشته شدن 14 سرباز اسرائیلی طی دو روز گفت: «روز‌های دشواری را در نبرد غزه از سرگذراندیم. جنگ برای ما بسیار گران...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اصل طلا از مالیات معاف است و قانونی مبنی بر افزایش مالیات طلا وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نشست امروز کابینه اسرائیل تنش شدیدی ایجاد شده و تعدادی از وزیران، نتانیاهو را به دلیل نحوه مدیریت جنگ غزه مورد انتقاد قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر داد که یک افسر در بخش نیروهای زرهی در نبردهای شمال غزه کشته شده تا بدین ترتیب، شمار کشته شدگان ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته به 15 نفر برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از اموال مازاد دولتی در استان‌ها شناسایی شده است، گفت: برخی از این اموال وارد مرحله قیمتگذاری کارشناسی رسمی دادگستری و برخی از آن‌ها نیز وارد عرضه و فروش چه در قالب بورس کالا و چه در قالب مزایده عمومی و فراخوان عمومی شده است.