پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس درباره بزرگترین افزایش سرمایه یک شرکت از محل سود انباشته واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مسکن گفت: روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با کاهش قدرت‌دهی تسهیلات بانک‌های متخلف امکان‌پذیر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد درباره بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس از محل سود انباشته و رکوردشکنی بانک ملت توییت نوشت.

خبرگزاری تسنیم

در حای شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی 22 شهریور امسال با حضور اعضای دولتی و خصوصی این شورا قیمت خرید تضمینی گندم را 19500 تومان تعیین کرده که کشاورزان همچنان در انتظار ابلاغ این قیمت به دولت و تصمیم گیری نهایی برای قیمت گندم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آمار در سال 1401 حدود 50 درصد طلا فروشان تا 5 میلیون تومان مالیات برای آن‌ها محاسبه شده است. یعنی حدود 12 هزار طلافروش ماهانه کمتر از 500 هزار تومان مالیات پرداخت کرده اند. بر اساس آمار در سال 1401 حدود 50 درصد طلا فروشان تا 5 میلیون تومان مالیات برای آن‌ها محاسبه شده است. یعنی حدود 12 هزار طلافروش ماهانه کمتر از 500 هزار تومان مالیات پرداخت کرده اند. به گزارش عرشه آنلاین، سبحانیان،...

وب‌گاه مشرق نیوز

در 9 ماهه اول سال 1402 قریب به 19 تن واردات رسمی طلا ثبت شده است و آیین نامه استفاده از طلا در سرمایه گذاری تصویب شده است. واگذاری بنگاه های متعلق به بانک ها و دستگاه های اجرایی فعال می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مالیاتی کشور گفت: سازمان امور نمی‌تواند هیچ تغییری در کاهش و یا افزایش پایه‌های مالیاتی بدهد و طبق قانون فقط مجری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: ارزش این میزان واردات کالا اساسی در مدت یاد شده 12 میلیارد و 116 میلیون دلار بوده است. رضوانی فر اظهار داشت: واردات کالا‌های اساسی در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ وزن 84 صدم درصد افزایش و از حیث ارزش 7.43 درصد کاهش نشان می‌دهد. وی گفت: 67 درصد از...

خبرگزاری تسنیم

واردات کالاهای اساسی به کشور در 9 ماهه سال جاری به رقم 18 میلیون 374 هزار تن رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

واردات کالاهای اساسی به کشور در 9 ماهه سال جاری به رقم 18 میلیون و 374 هزار تن رسید.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خواجوند؛ چندی است که برخی از مسئولین در تلاش هستند برای آسودگی جامعه مصوبه‌ای در حوزه سلامت به جهت ایجاد دسترسی راحت‌تر به دارو، اجرایی نمایند که البته نکته جالب اینجاست که متخصصین و مقامات عالی حوزه سلامت مخالفت صریح خود را اعلام نموده و بیشتر از سوی وزرای اقتصاد و ارتباطات مورد تایید یا حتی تاکید است. به عنوان فعال دانشجویی در حوزه علوم پزشکی، که سلامت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به آنکه گندم مهم ترین کالای استراتژیک کشور محسوب می شود، از این رو مجلس برحسب وظیفه نظارتی خود باید پیگیر اعلام هرچه سریع تر قیمت خرید تضمینی گندم شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلای جهانی عصر امروز به پرواز درآمد و با رشد بیش از 16 دلار به 2082 دلار رسید. با این حال قیمت سکه 50 هزار تومان ریزش کرد. این وضعیت در حالی است که عصر امروز خبرگزاری تسنیم در خبری مدعی بازگشایی طلافروشی‌ها شد؛ خبری که اگر درست باشد، از کوتاه آمدن طلا فروشان حکایت دارد.