پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کار نحوه تعیین مشمولان طرح ملی یسنا برای دریافت یارانه را اعلام کرد. وزارت کار نحوه تعیین مشمولان طرح ملی یسنا برای دریافت یارانه را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون وزیر رفاه گفت: طرح ملی یسنا که جهت حمایت از مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر 2 سال است در قالب کالابرگ الکترونیکی اجرا می‌شود. افرادی که دوشنبه شب پیامک دریافت می‌کنند واجد شرایط طرح یسنا هستند و می‌توانند...

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان اعتبارات عمرانی در زمان افشای اختلاس چای، به سختی به میزان رقم اختلاسی می رسد... کاهش اهمیت اختلاس چای، تقویت پولشویی سیاسی است... متاسفانه عده ای یا در حال تلاش برای توجیه این ارقام و ده ها پرونده سیاه اختلاس دیگرهستند و یا اساسا به این پرونده ها اشاره ای نمی کنند. این به معنای پولشویی سیاسی در کشور است و با وجود پولشویی سیاسی باید دور توسعه را خط کشید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازارسرمایه نهمین‌ماه سال را با خبر تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها و دیگر عوامل مثبت، جذاب آغاز کرد و توانست از محدوده‌های مهم تکنیکال 2میلیون و 100‌هزار واحدی به سطح 2میلیون و 200‌هزار واحدی پیش برود و این ناحیه را به سمت بالا تثبیت کند.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: خلیج گرگان که با لایروبی در دولت سیزدهم احیا شده است، فرصت مناسبی برای رونق صنعت گردشگری و اقتصاد استان گلستان محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز (جمعه) در ادامه همراهی با رییس جمهور در سفر به گلستان، مرحله نخست مجتمع 2 هزار و 500 رأسی گاو شیری کشت و صنعت میانکاله را در شهرستان کودکوی بهره‌برداری کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: لایروبی ساحل شهرستان بندرگز که در دولت سیزدهم آغاز شده است برای افزایش بهره‌مندی مردم منطقه از ظرفیت‌های ارزشمند ساحل خزر تداوم می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش 2.43 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 210 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر اقتصاد و دارایی که همراه رییس‌جمهور به استان گلستان سفر کرده است در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز با خواهران چهارقلوی بندرگزی دیدار کرد و وعده داد مشکلات این خواهران 15 ساله را برطرف کند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی که رییس جمهور را در سفر استانی به گلستان همراهی می‌کند با حضور در روستای «سرطاق» شهرستان بندرگز، به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: سال گذشته از محل تبصره 18 بودجه که نرخ سود تخفیفی و ترجیهی برای فعالان اقتصادی است بالغ بر هزار و 300 میلیارد تومان برای 830 پروژه عمدتا کوچک و متوسط اختصاص یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وفایی گفت: شروع حرکت صعودی اخیر بازار منشا دلاری ندارد و مربوط به بحث تجدید ارزیابی شرکت‌ها بخصوص هلدینگ‌ها از بخش سرمایه گذاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باوجود افزایش تسهیلات پرداختی، فشارها به‌نظام بانکی هرروز بیشتر می‌شود. براساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی، بانک‌ها طی هفت‌ماهه سال 1402 مبلغ 28،478.9 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌اند که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 5،484.4 هزار میلیارد ریال (معادل 23.9 درصد) افزایش را نشان می‌دهد. باوجود افزایش تسهیلات پرداختی، فشارها به‌نظام بانکی هرروز بیشتر می‌شود. براساس تازه‌ترین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری در توئیتی نوشت: آقای رئیسی فرصت زیادی برای تراز کردن دولتش ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه بین‌المللی گرگان اظهار داشت: ما در دور نخست سفر به نیاز‌های فوری و ضروری سفر رسیدیم و همکاران ما کار‌های ضروری را دنبال کردند. وی افزود: در سفر نخست شناخت مساله و حل مساله مورد نظر ما بود و ما در دولت نهضت حل مسئله را دنبال می‌کنیم و باید مسئله را شناخت و راهکار‌های آن را...