پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مجلس گفت: کاهش کاغذبازی اداری و بهبود شرایط زندگی با حکمرانی دیجیتال حاصل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه 2 میلیارد و 237 میلیون و 755 هزار دلار بوده است. محمد رضوانی فر در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری در 9 ماهه امسال افزود در این مدت 10 میلیون و 179 هزار و 860 دستگاه به ارزش 2 میلیارد و 25 میلیون و 262 هزار دلار به شیوه تجاری و 365 هزار...

خبرگزاری تسنیم

مشاور مدیرعامل راه آهن با بیان این‌که برخی شرکت‌های مالک واگن های باری با سوء‌استفاده بدهی خود را در موعد مقرر پرداخت نمی‌کنند، گفت: جریان مالی راه‌آهن دچار ناترازی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل گمرک اعلام کرد که در 9 ماهه سال جاری 10 میلیون و 545 هزار و 528 دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان در حالی قرار است اعمال شود که برخی از فعالان در این حوزه می‌گویند این میزان افزایش حقوق با تورم موجود در جامعه تناسب ندارد. افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان در حالی قرار است اعمال شود که برخی از فعالان در این حوزه می‌گویند این میزان افزایش حقوق با تورم موجود در جامعه تناسب ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال 1402، بحث در خصوص میزان...

وب‌گاه الف

رئیس کل گمرک اعلام کرد که در 9 ماهه سال جاری 10 میلیون و 545 هزار و 528 دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است

خبرگزاری تسنیم

بعد از مطرح شدن گمانه زنیهایی در خصوص عقب نشینی سامانه جامع تجارت از برخی تکالیف مرتبط با طلا فروشان، لازم است متولیان این سامانه در وزارت صمت در خصوص ابهامات اخیر شفاف سازی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جهان در سال 2024 با پرسش‌های مهمی رو به رو است از جمله اینکه آیا سال 2024 گرمترین سال تاریخ خواهد بود؟ آیا جنگ اسرائیل و حماس به یک جنگ گسترده منطقه‌ای بدل خواهد شد؟ آیا فرود نرم اقتصاد ایالات متحده رخ خواهد داد و اقتصاد آرژانتین دلاری خواهد شد؟ آیا X (توییتر سابق) تحت رهبری ایلان ماسک ورشکست خواهد شد؟ پاسخ به همه این سوالات مهم و جالب توجه خواهد بود. اما مهمترین پیش‌بینی مربوط به این...

وب‌گاه گسترش

براساس اعلام رئیس‌کل گمرک ایران، در 9ماهه سال جاری 10میلیون و 545هزار و 528 دستگاه گوشی تلفن همراه به کشور وارد شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک ایران گفت: در 9 ماهه سال جاری 10 میلیون و 545 هزار و 528 دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا می‌گوید: طلافروشان می‌پرسند چرا باید سرمایه‌ای که چند نسل گشته و تعداد زیادی افراد در آن سهم دارند در سامانه ثبت شود؟ مورد بعدی امنیت سامانه است، می‌گویند وقتی طلا ثبت شود و همزمان جنس بخواهد از شهری به شهری دیگر منتقل شود، با چه سامانه امنیتی از اطلاعات محافظت خواهد شد؟ رئیس اتحادیه طلا با تأکید براینکه فعالان این صنف مخالف شفاف سازی و پرداخت مالیات نیستند، گفت: در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان را تشریح کرد. مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث گفت: وراث به هیچ عنوان نباید منتظر پیامک های ارسالی از سوی این سازمان باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، طرح هوشمندسازی واحدهای خبازی در کاهش مصرف گندم و دورریز نان و جلوگیری از تخلفات تاثیر چندانی نداشته است، از این رو با یکسان سازی آرد و نان باید به این مشکلات این حوزه برای همیشه پایان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار روز چهارشنبه تقریبا متعادل تمام شد چرا که بازار در نیمه دوم اکثر نمادهای خود را در محدوده‌های صفر تابلویی دید تا امید برگشت بازار برای روز شنبه در دل اهالی بازار سرمایه قوت پیدا کند.