پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: بخش بزرگی از بنگاه‌هایی که در اختیار بانک‌ها بود و دستگاه‌های اجرایی نیز حاضر نبودند از آنها دل بکنند، در ماه‌های آینده واگذار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر چند قیمت خرید گندم به صورت رسمی اعلام نشده، اما اخباری به صورت غیررسمی در این مورد منتشر شده‌اند. شورای قیمت‌گذری محصولات کشاورزی، در جلسه روز چهارشنبه 22 شهریور خود با تاخیری حدود 3 ماهه، در مورد قیمت خرید تضمینی گندم و 31 محصول دیگر تصمیم‌گیری کرد. جهاد کشاورزی یک هفته فرصت داشت که نرخ‌های مصوب شورا را تایید و رسانه‌ای کند. اگر این وزارتخانه به وظیفه خود عمل کرده بود، احتمالا تا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت سکه در حالی ریزش کرد که طبق شنیده ها بازار طلا و جواهر برای پنجمین روز تعطیل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس لایحه بودجه سال 1403 قرار است که بیمه شدگان و مستمری بگیران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی از ابتدای سال جدید در موقع خرید مایحتاج و لوازم مورد نیاز خود یک درصد مالیات ارزش افزوده بیشتر بپردازند ولی منابع حاصله به جیب دولت برود و برای متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری و لشگری و.. هزینه شود! بر اساس لایحه بودجه سال 1403 قرار است که بیمه شدگان و مستمری بگیران مشمول قانون کار و تامین...

خبرگزاری تسنیم

ساماندهی بازار موبایل، بهبود فرایند تخصیص و رفع تعهد ارزی در کنار شفافیت مالیات ستانی را در پی خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از آنجایی که رئیس‌جمهوری آرژانتین در کارزار انتخاباتی خود کوچک کردن دولت را وعده داده بود، در اقدامی حدود 7 هزار کارمند دولتی را اخراج کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد موج خبری به‌وجود آمده درباره مالیات جدید بر طلافروشان را تکذیب کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد اخبار مرتبط با وضع مالیات جدید بر طلافروشان را تکذیب کرد و بیان داشت که چنین تصمیمی در دستور کار قرار ندارد.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: مالیات طلافروشان صحت ندارد و ما در این حوزه سیاست جدیدی نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وضعیت موجود در بازار طلا، انتظار معجزه نمی‌توان داشت. همیشه اسفندماه وضعیت بازار مناسب بوده است باید ببینم امسال نیز این شرایط تکرار می‌شود یا خیر، اما نوسان قیمت امسال تا به امروز نگذاشته تا بازار رشد کند. با وضعیت موجود در بازار طلا، انتظار معجزه نمی‌توان داشت. همیشه اسفندماه وضعیت بازار مناسب بوده است باید ببینم امسال نیز این شرایط تکرار می‌شود یا خیر، اما نوسان قیمت امسال تا...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: تنوع بخشیدن به روش های تأمین مالی را پی گیری می کنیم از جمله استفاده بیشتر از اوراق "گام" یا روش های مبتنی بر "فکتورینگ" ضمانت نامه ها می تواند کمک حال ما در امتداد روش های سنتی بانک ها باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد گفت: در 9 ماهه امسال 19 تن طلا بدون پرداخت عوارض، حقوق گمرکی و مالیات وارد کشور شد، در حالی که در 9 ماهه سال گذشته عدد واردات رسمی طلا صفر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: موج خبری کاذبی در شبکه‌های اجتماعی چرخیده بود مبنی‌بر اینکه سیاست جدیدی در دولت برای اخذ مالیات از طلا وجود دارد که با توجه به تفاهمات صورت‌گرفته در روزهای آینده شاهد حل این موضوع خواهیم بود. وزیر اقتصاد گفت: موج خبری کاذبی در شبکه‌های اجتماعی چرخیده بود مبنی‌بر اینکه سیاست جدیدی در دولت برای اخذ مالیات از طلا وجود دارد که با توجه به تفاهمات صورت‌گرفته در روزهای آینده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احسان خاندوزی گفت: موج خبری کاذبی در رابطه با مالیات طلافروشان به راه افتاده بود که صحت ندارد، ما در این حوزه سیاست جدیدی نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد درباره مالیات طلافروشان توضیح داد.