پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به منظور سفری دو روزه با استقبال استاندار و دیگر مسئولان استانی وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان استان گلستان شد. دیدار با مردم در مصلی گرگان، افتتاح فاز نخست طرح علاج بخشی خلیج گرگان، آغاز اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده، افتتاح طرح فیبرنوری استان، افتتاح فاضلاب شهر گنبدکاووس، دیدار با نخبگان، نشست با فعالان اقتصادی...

وب‌گاه مشرق نیوز

صطفی کواکیبان نوشته که خاتمی لیدر اصلاحات برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات نداشته و خاموش است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد: سقف اعطای تسهیلات خرد به اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) و اشخاص حقوقی بدون نیاز به"ارائه گواهی تبصره یک ماده (186) قانون مالیات‌های مستقیم" برای اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) از دو میلیارد ریال به 5 میلیارد و هفتاد و پنج میلیون ریال و برای اشخاص حقوقی از 5 میلیارد ریال به 9 میلیارد و چهارصد و بیست و پنج میلیون ریال افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی امروز کلیات لایحه بودجه سال 1403 کشور مورد موافقت نمایندگان مجلس قرار گرفت که یک بار از سوی مجلس رد شده بود و دولت آن را اصلاح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صاحبان مشاغل از اول دی ماه سال 1402 ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی نوع 1 و یا 2 از طریق سامانه مودیان برای فروش کالا و خدمات مطابق دستورالعمل صدور صورتحساب الکترونیکی، حسب مورد هستند.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که از دی ماه، در راستای تسهیل فرآیند اعطای وام‌های خرد قرض‌الحسنه، کارمزد این نوع تسهیلات به صفر رسیده و اخذ نخواهد شد. این اقدام به منظور کاهش بار مالی بر دوش متقاضیان و حمایت از اقشار کم‌درآمد انجام می‌گیرد. احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، خبر داد که استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه شده توسط تنها بانک قرض‌الحسنه دولتی در کشور، امسال...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور با تأکید بر اینکه هیچ محدودیت واگذاری پرسپولیس و استقلال نداریم، گفت: اگر خبرنگاران اجازه دهند و حاشیه‌سازی نکنند، پیش از پایان پایان دولت سیزدهم واگذاری‌ها انجام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: کارمزد تسهیلات وام‌های خرد قرض الحسنه از دی ماه صفر می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

لایحه بودجه سال آینده بار دیگر به ایستگاه بهارستان رسید و این بار به رغم وجود مشکلات متعدد با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که وزیر اقتصاد به سازمان بورس مأموریت داده که تجدید ارزیابی شرکتهای بورسی را در اولویت ویژه قرار دهد و برخی گمانه زنی ها، حاکی از اعطای معافیت مالیاتی در این زمینه به هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغییر سبک زندگی جامعه، شیوه تامین مایحتاج آن‌ها را دستخوش تحول کرده است. یکی از نشانه‌های این تحول، خرید شرایطی و اقساطی است که در سال‌های اخیر با توجه به افزایش نرخ تورم، استقبال مردم را به دنبال داشته است. تغییر سبک زندگی جامعه، شیوه تامین مایحتاج آن‌ها را دستخوش تحول کرده است. یکی از نشانه‌های این تحول، خرید شرایطی و اقساطی است که در سال‌های اخیر با توجه به افزایش نرخ تورم، استقبال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، اجرای پروژه کروکی برخط علاوه بر حذف کروکی‌های جعلی می‌تواند برای صرفه جویی در زمان هم موثر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد: کارمزد وام‌های خرد در بانک‌های قرض الحسنه صفر می‌شود

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهوری، گفت: بعد از نماز صبح و ظهر و مغرب پیگیری صدور مجوز‌ها جزو تعقیبات نماز ما شده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: افزایش حداقل دستمزد برای طبقات کارگران در شرایط تورمی قطعا درست است، اما این افزایش نباید منجر به تخریب فضای شغلی کارگران باشد.