چهارشنبه 6 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: کمیسیون اصل 90 اعلامیه‌های صادر شده توسط وزارت صمت در خصوص استثنا قائل شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات را غیرقانونی تشخیص داد.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز (دوشنبه 24 اردیبهشت ماه) از رصدخانه اقتصاد ایران بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با بیان اینکه امروز قرارداد چابهار بین جمهوری اسلامی ایران و هندوستان با هدف گسترش مبادلات تجاری امضا شد گفت: در این خصوص وزیر هند امروز (دوشنبه) به ایران سفر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز (دوشنبه 24 اردیبهشت ماه) از رصدخانه اقتصاد ایران بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضائیه: اشاره رئیس دستگاه قضا به پرونده «چای دبش»: پرونده چای دبش، پرونده‌ای است که ذهن مردم را مشغول کرده است میزان؛ در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه مطرح شد؛ دستورات مهم قاضی‌القضات درخصوص نحوه رسیدگی و اطلاع‌رسانی پیرامون پرونده‌های مهم که اذهان مردم را درگیر کرده‌اند حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: بعضاً موضوعات و مقولاتی در سطح جامعه مطرح می‌شوند که اذهان مردم را مشغول...

وب‌گاه عصر ایران

استاد متفاوت اقتصاد ایده‌های خاص خود را دارد. او معتقد است افزایش قیمت دلار به خاطر نرخ تورم 40 درصدی نیست بلکه به عکس افزایش نرخ تورم به دلیل نرخ دلار است. پس اگر بتوان دلار را تک نرخی کرد و بازار ارز آزاد را برچید تورم هم کاهش می‌یابد. این در حالی است که اقتصاددانان دیگر چاره را در بهبود سیاست خارجی و تزریق امید به جامعه مانند سال های 94 و 95 و بعد از برجام می‌دانند و کاهش کسری بودجه....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصاد و داریی نیز از به سرانجام رسیدن طرح سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی به عنوان یکی از مطالبات رئیس جمهور از این وزارتخانه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، الخلیل افزود:: جهان عرب برای کقابله با چالش‌های بزرگ نیازمند تعهد و استقامت و اتحاد است. وی ادامه داد: کشور‌های عربی برای پیشبرد اقتصادی خود و دنبال کردن مسیر توسعه و کاهش بحران‌های ملت‌های خود متعهد و متحد باشند. همچنین سلمان بن خلیفه آل خلیفه وزیر دارایی و اقتصاد بحرین در این ضمن خوشامدگویی به حاضران نشست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی از تأسیس رآکتور هسته‌ای جدید در شیراز خبر داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه علوم و فنون هسته‌ای و کار تحقیقاتی، علمی و آموزشی انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در حالی وزیر اقتصاد اخیرا در گفتگویی رشد اقتصادی در سال 1402 را یکی از با کیفیت‌ترین رشدهای اقتصادی در طول چند سال گذشته خواند که وب سایت فکت‌نامه این ادعا را رد کرد. اما حقیقت ماجرای افزایش نرخ رشد اقتصادی چیست؟

وب‌گاه گسترش

نمایندگان مجلس با تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی به منظور تسهیل فعالیت‌های اقتصادی و حمایت از حوزه سرمایه‌گذاری در کشور، پشتیبانی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

6 محموله روغن خوراکی به‌وزن 91هزار تن در سال 1400 توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر شهید رجایی می‌شود و تنها 4 محموله مجوز ترخیص دریافت می‌کند، در مورد 2 محموله توقیف‌شده نیز ادعا شده امکان مرجوع محموله و معاوضه آن با محموله جدید روغن فراهم شده است.

وب‌گاه فرارو

قرار بود مدیر سازمان منطقه آزاد، عالی‌ترین مقام حکومتی منطقه باشد و قدرت زیادی در حل مشکلات داشته باشد، اما حقیقت این است که نهاد‌های دولتی هیچگاه راضی نشدند که مطابق قانون، اختیارات خود را به رئیس سازمان منطقه آزاد تفویض کنند و مشکل اجرایی را حل کنند. به همین دلیل نیز همواره در مناطق آزاد دوگانگی و تنش‌هایی بین این سازمان و نهاد‌های دولتی وجود دارد. به مثال جبل علی برمی گردیم، اگر...

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد گفت: برای جلوگیری از شائبه‌های ناشی از ارتباط مستقیم مودیان با مالیات دهندگان سامانه‌هایی ایجاد شده تا به صورت سیستمی مالیات اخذ شود. مردم باید احساس کنند که سود مالیات به جیب خود آن‌ها می‌رود.