یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر اقتصاد ودارایی گفت: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز با اتصال تمامی سامانه‌های مرتبط به سامانه جامع یکپارچه تکمیل و انبار‌های این بخش از شکل جزیره‌ای خود خارج شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر اقتصاد ودارایی گفت: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز با اتصال تمامی سامانه‌های مرتبط به سامانه جامع یکپارچه تکمیل و انبار‌های این بخش از شکل جزیره‌ای خود خارج شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی ودارایی پیش از ظهر شنبه 23 تیر 1403 ضمن بازدید از انبار اموال تملیکی استان تهران از سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) رونمایی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان مرکزی از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های این استان در روز یکشنبه 24 تیر خبر داد. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان مرکزی از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های این استان در روز یکشنبه 24 تیر خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سید مجتبی آل یاسین گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس ابلاغیه رئیس کل گمرک ایران، دو شرکت خودرو سازی در کرمان از لیست فعالان مجاز گمرک که تسهیلات مختلفی دریافت می کنند، حذف شدند.

خبرگزاری میزان

مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) روز شنبه (23 تیر 1403) با حضور خاندوزی، وزیر اقتصاد برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلبان آزمون آموزگاری که در ردیف قبولین نهایی قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض هستند از روز شنبه 30 تیر تا روز پنج‌شنبه 4 مرداد 1403 به مدت 6 روز با مراجعه به سامانه کارا اعتراض خود را ثبت کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد از رشد اقتصادی 5 درصدی، کاهش بیکاری به 7.6 درصد و کاهش 6.5 میلیون نفری جمعیت فقرا در ایران به عنوان دستاوردهای دولت شهید رئیسی که در گزارش جدید بانک جهانی منعکس شده است خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با بیان اینکه در سه سال گذشته 94 هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد، گفت: در یک اقدام بی‌سابقه 500 حراج انجام شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی اتاق اصناف ایران طی هفت بند، به تشریح مهمترین دغدغه‌ها و چالش‌های اقتصادی کشور و مهمترین مطالبات و انتظارات جامعه بزرگ اصناف پرداخت.