یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

سید احسان خاندوزی گفت: شورای عالی بورس تصمیم به افزایش دامنه نوسان گرفته و قرار شد هفته آینده از سوی سازمان بورس اعلام شود.

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار آخرین برنامه‌ها و تصمیمات حمایتی سازمان و شورای عالی بورس از بازار سرمایه را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

وضعیت تحریم‌ها نیز مدتی پس از تشکیل کابینه باید مشخص شود. حقیقت این است که ما نمی‌توانیم در طولانی مدت زیر بار تحریم‌ها زندگی کنیم. تحریم برای اعمال فشار و نهایتا در حد 2 تا 3 سال جواب می‌دهد. ما حدود 7 سال است که زیر بار فشار تحریم‌ها قرار داریم. ایران کره شمالی نیست. نه روحیات ایرانی‌ها مثل مردم کره شمالی است و نه کشور ما با این همه ظرفیت اقتصادی مثل کره شمالی است؛ بنابراین کشوری...

وب‌گاه فرارو

اخبار حاکی از آن است که جلسه شورایعالی مناطق آزاد که قرار بود یکشنبه 31 تیر در ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شود، به دستور سرپرست قوه مجریه لغو شده است. همچنیین یک حکم انتصاب نیز از سوی کفیل ریاست جمهوری لغو شد. دلیل برگزاری این جلسه و هویت فرد منصوب شده در مناطق آزاد، نامشخص است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی که هنوز چند هفته تا استقرار دولت چهاردهم باقی مانده است گمانه‌زنی‌ها درباره اعضای کابینه دولت چهاردهم بالا گرفته است. در این گزارش به جزئیات آن پرداخته شده است. رئیس‌جمهور منتخب ایران، کمتر از شش‌هفته فرصت دارد تا اعضای کابینه دولت چهاردهم را معرفی کند. محمد جواد ظریف که به عنوان رئیس شورای راهبری انتقال دولت منصوب شده است پیش از این اعلام کرده که 60 درصد دولت باید زیر 50 سال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت روحانی گفت: جلیلی بنا به دلایلی نامشخص حاضر نبود FATF در دوران ریاست‌جمهوری روحانی و وزارت من (طیب‌نیا) انجام شود. علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت روحانی گفت: جلیلی بنا به دلایلی نامشخص حاضر نبود FATF در دوران ریاست‌جمهوری روحانی و وزارت من (طیب‌نیا) انجام شود. ما از برنامه‌های اقدام اف‌ای‌تی‌اف 39 مورد را اجرا کردیم و تنها دو مورد را اجرا نکردیم. این سخنرانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد دولت روحانی گفت: جلیلی در دوران ریاستش موافق اجرای FATF بود اما مشخص نیست چرا اکنون مانع اجرای آن می‌شود

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد اعلام کرد: در سه سال اخیر، مقدار 94 هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است، در حالی که در دولت قبلی این مقدار تنها حدود 12 هزار میلیارد تومان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با اعلام اینکه طبق گزارش بانک جهانی، 6.5 میلیون نفر در ایران از خط فقر خارج شدند، گفت: 94 هزار میلیارد تومان ارزش تعیین تکالیف کالاهاست که در دولت سیزدهم رقم خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با اعلام اینکه طبق گزارش بانک جهانی، 6.5 میلیون نفر در ایران از خط فقر خارج شدند، گفت: 94 هزار میلیارد تومان ارزش تعیین تکالیف کالاهاست که در دولت سیزدهم رقم خورد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر اقتصاد ودارایی گفت: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز با اتصال تمامی سامانه‌های مرتبط به سامانه جامع یکپارچه تکمیل و انبار‌های این بخش از شکل جزیره‌ای خود خارج شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر اقتصاد ودارایی گفت: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز با اتصال تمامی سامانه‌های مرتبط به سامانه جامع یکپارچه تکمیل و انبار‌های این بخش از شکل جزیره‌ای خود خارج شدند.