یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رضوانی‌فر، معاون وزیر اقتصاد و رئیس گمرک ایران گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مرداد 15504 دستگاه خودرو سواری از گمرکات ترخیص قطعی و وارد کشور شد. وی اضافه کرد: ارزش این تعداد خودرو وارداتی به کشور در مدت یاد شده 317 میلیون و 476 هزار دلار بوده است. رضوانی‌فر در خصوص واردات خودرو سواری در 5 ماهه سال گذشته گفت: در مدت مشابه سال گذشته تعداد...

وب‌گاه فرارو

انتطار می‌رود دولت چهاردهم بیشتر دست به برون سپاری بزند و فقط در حوزه‌هایی که بازار کم می‌آورد دخالت کند. ما باید این حقیقت را هم به خاطر بسپاریم که هیچ تضمینی برای رفع تحریم‌ها در کوتاه مدت وجود ندارد. بازگشت به برجام هم اصلا راحت نیست. پس ما باید فعلا بر همین امکاناتی که داریم متمرکز شویم. مثلا در حوزه انرژی، می‌توانیم روی توسعه انرژی‌های تجدید پذیر با همکاری چینی‌ها فعالیت کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابلاغیه عبدالناصر همتی ساعتی پس از حضور وی در ساختمان وزارتخانه از طریق دفتر وزارتی به تمامی زیر مجموعه ها ابلاغ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: توجه به اصول، انضباط مالی از سوی تمامی معاونت ها در وزارت اقتصاد و دارایی ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد و دارایی گفت: توجه به اصول، انضباط مالی از سوی تمامی معاونت ها در وزارت اقتصاد و دارایی ضروری است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر امروز، دولت چهاردهم توانست رای اعتماد تمامی اعضای کابینه پیشنهادی خود را کسب کند. با این حال، بررسی مقایسه‌ای میزان رای اعتماد وزرای اقتصادی در دولت‌های مختلف نکات مهمی را به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

عبدالناصر همتی با حضور در وزارت امور اقتصادی و دارایی، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری میزان

عبدالناصر همتی با اخذ 192 رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به عنوان وزیر اقتصاد و امور دارایی انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس بعد از پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، با 192 رای از مجموع 288 رای ماخوذه به عبدالناصر همتی برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعتماد کردند. همتی رئیس کل بانک مرکزی در دولت دوازدهم بود که مسعود پزشکیان او را به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی به مجلس معرفی کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم که از شنبه آغاز شده بود، امروز به پایان رسید و با رأی‌گیری از نمایندگان، همه وزرای پیشنهادی مورد اعتماد مجلس قرار گرفته و به کابینه دولت رفتند.

خبرگزاری اکو نیوز