یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان اموال تملیکی گفت: مسیری که در ماه دوم دولت و پس از بازدید رئیس جمهور شهید از انبار اموال تملیکی در بوشهر انجام شد، امروز به نتیجه و یک نقطه غیرقابل بازگشت رسیده است. خاندوزی افزود: خوشحال هستیم که زمانی دولت را تحویل می‌دهیم که سازمان اموال تملیکی هیچگاه به قبل از 1400 باز نخواهد...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: برخی رسانه‌ها از اصطلاح زمین سوخته برای عملکرد دولت سیزدهم استفاده کردند که با توجه به دستاوردهای دولت بی انصافی است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از رشد اقتصادی 5 درصدی، کاهش بیکاری به 7.6 درصد و کاهش 6.5 میلیون نفری جمعیت فقرا در ایران به عنوان دستاوردهای دولت شهید رئیسی که در گزارش جدید بانک جهانی منعکس شده است خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد ژاپن هشدار داد این کشور باید برای جلوگیری از کمبود برق در تابستان امسال، هوشیار بماند، زیرا به نیروگاه های قدیمی اتکا دارد که خطر قطعی ناگهانی بالاتری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام مسوول در نهاد ناظر بازار سرمایه اعلام کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه افزایش سرمایه ایران خودرو و سایپا از محل تجدید ارزیابی دارایی ها محدودیتی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

یک مقام مسوول در نهاد ناظر بازار سرمایه اعلام کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه افزایش سرمایه ایران خودرو و سایپا از محل تجدید ارزیابی دارایی ها محدودیتی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد گفت: در سازمان اموال تملیکی از سال 1400 به این سو 94 همت کالا تعیین تکلیف شده که این رقم در دولت قبل 12 همت بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه زمانی دولت را تحویل می‌دهیم که سازمان اموال تملیکی هیچگاه به قبل از 1400 باز نخواهد گشت، گفت: 94 همت کالا در این مدت تعیین تکلیف شده که این رقم در دولت قبل 12 همت بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: یکی از عواملی که مانع از تقویت بورس می شود نرخ گذاری دستوری است؛ بنابراین باید دولت جدید، برای تقویت بازار سرمایه تدبیری اتخاذ کند تا قیمت گذاری دستوری کنار گذاشته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با افزایش گمانه‌زنی و شایعات رسانه‌ای درباره نامزدهای عضویت در دولت چهاردهم، حساسیت افکار عمومی و کارشناسان نسبت به روش انتخاب اعضای کابینه دوچندان شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی چند روز گذشته، برخی رسانه‌ها و سیاسیون منتسب به مدعیان اصلاحات و مدعیان اعتدال، گمانه‌زنی‌هایی را درباره شورای بررسی نامزد‌های وزارت مطرح کردند که بیشتر سوگیری سهم‌خواهانه داشت. شایعه اول درباره شورایی موسوم به «شورای راهبردی 9 نفره» با حضور ظریف، ربیعی، صالحی‌امیری، طیب‌نیا، عبدالعلی‌زاده، آذری‌جهرمی، محمد صدوقی، قائم‌پناه و حسین علایی برای معرفی...