دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه خبر آنلاین

در پایان آخرین روز کنگره دبیران کل احزاب سوسیالیست و سوسیال دمکرات در کنگره جهانی در برلین آلمان، صادق شرفکندی دبیرکل وقت حزب منحله دموکرات کردستان ایران به همراه سه نفر دیگر از هم‌فکرانش در رستوران میکونوس به ضرب گلوله افراد ناشناس جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا بار دیگر بر حمایت واشنگتن از اسرائیل تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا از مقامات اسرائیل خواستار جلوگیری از تکرار حملات مشابه به مرکز کارکنان آشپزخانه جهانی در نوار غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ارشد دولت آمریکا در واکنش به اعلام زمان حمله به رفح گفتند، نتا نیاهو به دلیل جایگاه سیاسی ضعیف در داخل اراضی اشغالی دست به هرگونه غوغا و هیاهوی سیاسی می زند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آمریکا اعتراف کرد که گسترش ناتو و پذیرش اوکراین، تهدیدی مستقیم برای امنیت ملی روسیه ایجاد می‌کند. او همچنین به ذکر دلایل مخالفت کشورش با حملات کی‌یف علیه پالایشگاه‌های روسیه پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا سه‌شنبه در جلسه کمیته سرویس‌های مسلح سنای آمریکا گفت: مطمئنا اگر من جای روسیه بودم، نمی‌خواستم اوکراین عضو ناتو شود. من همچنین نمی‌خواستم فنلاند و سوئد بخشی از ناتو باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لوید آستین وزیر دفاع آمریکا سه‌شنبه در جلسه کمیته سرویس‌های مسلح سنای آمریکا گفت: مطمئنا اگر من جای روسیه بودم، نمی‌خواستم اوکراین عضو ناتو شود. من همچنین نمی‌خواستم فنلاند و سوئد بخشی از ناتو باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که که اسرائیل تاریخی برای حمله نظامی به رفح با آمریکا به اشتراک نگذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس و دونالد ترامپ با یکدیگر در عمارت تفرجگاهی این رئیس جمهور سابق آمریکا در ایالت فلوریدا مشهور به «مارالاگو» دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا به نوشته یک روزنامه‌نگار آمریکایی، کشورهای عضو ناتو درباره پیوستن اوکراین به این ائتلاف دروغ می گویند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: امسال اقدامات اطلاعاتی در مرزها و تمرکز بر باندهای بزرگ موادمخدر، ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان و تقویت امر اطلاع رسانی با هدف پیشگیری را در دستور کار داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مؤمنی امروز در مراسم تبیین برنامه‌های سال 1403 گفت: امروزه در شرایطی قرار داریم که شاهد جنایات بسیاری از رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی هستیم، جنایاتی که در تاریخ مشابه آن نیست که اینگونه زنان و کودکان و مردمان بیگناه را گرسنه به شهادت برسانند. متأسفانه کشورهای بسیاری هم در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند؛ اما آحاد مردم آن کشورها، با مشاهده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایلان ماسک» سرمایه‌دار و کارآفرین میلیاردر آمریکایی می‌گوید تعهد وزیر خارجه آمریکا نسبت به عضویت اوکراین در ناتو، شبیه صحنه فیلمی درباره «آخرالزمان هسته‌ای» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ایلان ماسک» سرمایه‌دار و کارآفرین میلیاردر آمریکایی می‌گوید تعهد وزیر خارجه آمریکا نسبت به عضویت اوکراین در ناتو، شبیه صحنه فیلمی درباره «آخرالزمان هسته‌ای» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که وزیر امور خارجه آمریکا به تازگی نسبت به حمایت "نگران کننده" چین از روسیه به همتایان غربی خود هشدار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه به ارمنستان هشدار داد فریب وعده‌های زودگذر غرب را نخورد.