پنج‌شنبه 12 مهر 1403

وزیر جهاد کشاورزی وارد شهرستان خدابنده شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وزیر جهاد کشاورزی وارد شهرستان خدابنده شد

زنجان - ایرنا - سید جواد ساداتی نژاد نماینده ویژه رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی صبح پنجشنبه وارد شهرستان خدابنده شد و مورد استقبال مسوولان محلی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ساداتی نژاد به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری در جریان سفر استانی به زنجان به شهرستان خدابنده سفر کرده است.

وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به این شهرستان در مزار شهدای گمنام سجاس حاضر شد و به پیکر شهدای آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.

بازدید از کلینیک ویژه بیمارستان امیرالمومنین (ع) قیدار، کلنگ زنی طرح مسکن ملی در قیدار و افتتاح یک طرح آبخیزداری در شهر کرسف به همراه افتتاح طرح گازرسانی در بخش بزینه رود و بازدید از واحد تولید ادوات کشاورزی و کارگاه پوشاک در روستای محمودآباد و بازدید از واحد تولید لبنیات در نوربهار از دیگر برنامه های سفر نماینده ویژه رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان خدابنده است.

ساداتی نژاد همچنین در جریان سفر به استان زنجان صبح امروز از مرکز اصلاح نژاد گوسفند افشاری بازدید کرده بود.

شهرستان خدابنده به مرکزیت قیدار در جنوب استان زنجان قرار دارد.

این شهرستان پنج بخش، هفت شهر، 220 روستا و 164 هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استانها، تنها 2 روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم یعنی پنجم شهریورماه 1400 آغاز شد.

آیت‌الله رئیسی تاکنون به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل و سمنان سفر کرده است.

رییس‌جمهوری امروز پنجشنبه 27 آبان‌ماه 1400 در دهمین سفر استانی به استان زنجان سفر کرده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*