پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر کشور: پلیس در مقابله با توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
وزیر کشور: پلیس در مقابله با توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست فصلی فرماندهان، معاونان و روسای فراجا که با حضور فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور در ستاد فرماندهی کل انتظامی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنایت تروریستی شیراز اظهار داشت: حضور در جمع فرماندهان، معاونان و روسای فراجا را توفیق می دانم و از اقدامات مجاهدانه، مدبرانه و دلسوزانه آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران فراجا برای ایفای نقش به منظور تامین نظم و امنیت قدردانی می‌کنم و به همه عزیزان و مدافعان امنیت خداقوت می گویم.

وحیدی با اشاره به گستره ماموریتی پلیس از مرز تا مرکز مطرح کرد: انتظامی کشور در مقاطع و شرایط مختلف از سیل، زلزله، آتش سوزی تا تلاش دشمن و بدخواهان نظام اسلامی برای ایجاد و القاء نا امنی و نا امیدی، مجاهدانه برای امنیت مردم میدان داری کرده که قدردان تلاش های مجاهدانه نیروهای پلیس برای خدمت به کشور و مردم هستیم.

*ماموریت اربعین برگ زرینی در کارنامه افتخارات فراجا

این مقام مسئول با گریزی بر ایفای نقش مطلوب و موثر فراجا در کنگره معنوی و عظیم اربعین حسینی (ع) بیان کرد: پلیس در ماموریت اربعین حسینی (ع) نیز به خوبی ظاهر و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات این نهاد انقلابی افزوده شد.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه نیروهای پلیس با قدرت، اقتدار، مجاهدانه و برخورد حکیمانه و مدبرانه در میدان و صحنه های عملیاتی ظاهر می شوند تاکید کرد: انتظامی کشور در مقابله با فتنه و توطئه های دشمنان اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

* دشمن از پیشرفت‌های کشور عصبانی است

وحیدی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت های کشور نگران و عصبانی هستند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به دستاوردهای مطلوبی دست یافته و این پیشرفت های روزافزون دشمنان و بدخواهان این نظام و مردم را عصبانی کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن برای آسیب به کشور به هر حربه و توطئه ای متوسل می شود، تاکید کرد: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.

وزیر کشور با اشاره به تجربیات انتظامی در ماموریت های مختلف مطرح کرد: بحمداله انتظامی کشور در میدان مقابله با توطئه ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرده و باید در مقابل توطئه های نوین و تهدیدات دشمنان همچنان رویکرد مقتدرانه، هوشمندانه و خردمندانه داشته باشیم.

* طراحی و اتخاذ تاکتیک های مناسب و متناسب با تهدیدات میدانی

این مقام مسئول بر لزوم طراحی و اتخاذ تاکتیک های مناسب و به روز و متناسب با تهدیدات به ویژه در میدان عمل تاکید کرد و افزود: توسعه، اشراف و تسلط اطلاعاتی یک اصل مهم و راهبردی در مواجهه با توطئه های دشمنان است.

*از تهدیدات، فرصت بسازیم

وحیدی با یادی از سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" و توصیه ایشان مبنی بر اینکه بایستی از تهدیدات فرصت بسازیم مطرح کرد: انتظامی کشور باید بر تقویت راهبرد تشخیص، تاکتیک، عمل میدانی و... تمرکز ویژه ای داشته باشد و از هر تهدیدی برای خود فرصت بسازد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نیروی انتظامی

احمد وحیدی

وزیر کشور سردار اشتری این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
وزیر کشور: پلیس در مقابله با توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرد 2
وزیر کشور: پلیس در مقابله با توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرد 3