جمعه 7 اردیبهشت 1403

وضعیت بازار نشر در برابر فراخوان شبکه‌های ضدانقلاب برای اعتصاب

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وضعیت بازار نشر در برابر فراخوان شبکه‌های ضدانقلاب برای اعتصاب

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به فراخوانی که از روز‌ها قبل و با تبلیغات حداکثری توسط شبکه‌های ضدانقلاب و معاندین انجام شده بود تا از کسبه و بازاریان دعوت شود که در روز‌های 14، 15 و 16 آذرماه با تعطیل کردن و بستن فروشگاه‌ها و مغازه‌های خود اعتصاباتی نمایشی را شکل دهند. اعتصاباتی که در گذشته با همراهی نکردن مردم و بازاریان شکست خورد و عناصر ضدانقلاب تلاش کردند تا با تهدید...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به فراخوانی که از روز‌ها قبل و با تبلیغات حداکثری توسط شبکه‌های ضدانقلاب و معاندین انجام شده بود تا از کسبه و بازاریان دعوت شود که در روز‌های 14، 15 و 16 آذرماه با تعطیل کردن و بستن فروشگاه‌ها و مغازه‌های خود اعتصاباتی نمایشی را شکل دهند. اعتصاباتی که در گذشته با همراهی نکردن مردم و بازاریان شکست خورد و عناصر ضدانقلاب تلاش کردند تا با تهدید و ارعاب کسبه اعتصاباتی تصنعی را شکل دهند، اما گزارشات میدانی خبرنگار کتاب فارس حاکی است باز هم علی رغم تبلیغات گسترده برای اعتصاب در روز‌های 14، 15 و 16 آذرماه اهالی کتاب و فرهنگ دست رد به سینه معاندان و ضدانقلاب زدند و به طور معمول به کسب و کار خویش مشغول هستند.

با حضور در راسته انقلاب و کریمخان زند، شاهد باز بودن کتابفروشی‌ها بودیم که مانند روز‌های گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دادند. البته برخی از ناشران، چون چاپ و نشر بین‌الملل، حماسه یاران، نشر 27 بعثت، صاد و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و کتابفروشانی مثل مجموعه کتابشهر و کتابفروشی‌هایی که در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند، چون پاتوق کتاب سبزوار و فروشگاه مجازی نیوار نیز به مناسبت روز دانشجو و مقابله با این فراخوان طرح‌های تخفیف سراسری را برگزار کرده‌اند.