سه‌شنبه 17 مهر 1403

وقتی با گلریزان مردمی، امید در دل مادران زندانی جوانه می‌زند / هدایای زنان فردیسی به کودکان بی‌گناه زندان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
وقتی با گلریزان مردمی، امید در دل مادران زندانی جوانه می‌زند / هدایای زنان فردیسی به کودکان بی‌گناه زندان

برای هدف بزرگی دور هم جمع شده‌اند، به دنبال تهیه پوشاک، کتاب، اسباب بازی برای کودکان بی‌گناه زندانی هستند تا امید را به مادران زندانی هدیه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ رزمایش جهاد امید آفرینی این روزها التیام بخش دردهای مناطق کم برخوردار البرز شده و روحیه امید را در این محله ها ایجاد کرده است.

مردم برای خدمات جهادی صف کشیده اند و گروه های جهادگر داوطلبانه پای کار آمده اند تا گوشه ای از مشکلات این مناطق را مرتفع کرده و گره گشایی کنند. یکی از مهمترین اهداف این رزمایش برقراری عدالت در کلیه مناطق استان است و برای این مهم تمامی نیروها بسیج شده اند. اینجا شهرستان فردیس است، یکی از 13 محله ای که در رزمایش جهاد امیدآفرینی شکل گرفته تا با کمک ساکنان آن به معضلات منطقه رسیدگی کنند. بانوان فردیس دور هم جمع شده اند و به دنبال تهیه پوشاک، کتاب، اسباب بازی برای کودکان بی گناه زندانی هستند. مریم ابراهیمی، فرمانده پایگاه شهیده مریم فرهانیان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در ادامه رزمایش جهاد امیدآفرینی، ابتدا در گروه های مجازی در سطح شهرستان موضوع گلریزان را اطلاع رسانی کردیم. وی افزود: خیرین نیز پای کار آمدند و خوشبختانه برنامه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. این مسئول تصریح کرد: سال گذشته نیز به کمک خیرین و اعضای شورا پایگاه توانستیم 400 زندانی زن غیر عمد را آزاد کنیم. ابراهیمی گفت: به کمک خیرین و با همت بسیجیان کمک هایی خیلی خوبی برای بانوان و کودکان زندانی جمع آوری شد. فرمانده پایگاه شهیده مریم فرهانیان در خاتمه خاطرنشان کرد: ما با برنامه گلریزان بازخوردهای خیلی خوبی دریافت کردیم و به صورت پیوسته و سالانه آن را برگزار می کنیم. یکی از مادران شرکت کننده در این برنامه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: وقتی در جریان این برنامه قرار گرفتم، خودم را جای مادر زندانی ای قرار دادم که در آن محیط چگونه می خواهد فرزند خود را بزرگ کند. وی ادامه داد: با دخترم به بازار رفتم و هر چیزی را که او پسندید، دو تا خریدم، یکی برای فرزند خودم و دیگری برای دختری که در زندان بزرگ می شود. این مادر تصریح کرد: متولیان زندان باید برنامه ای تدارک ببینند که این فرزندان درگیر سرنوشت مادر نشوند و بتوانند آزادانه مسیر زندگی خود را انتخاب کنند. در ادامه تصاویر و فیلمی از این برنامه مشاهده خواهید کرد؛ انتهای پیام /
وقتی با گلریزان مردمی، امید در دل مادران زندانی جوانه می‌زند / هدایای زنان فردیسی به کودکان بی‌گناه زندان 2
وقتی با گلریزان مردمی، امید در دل مادران زندانی جوانه می‌زند / هدایای زنان فردیسی به کودکان بی‌گناه زندان 3
وقتی با گلریزان مردمی، امید در دل مادران زندانی جوانه می‌زند / هدایای زنان فردیسی به کودکان بی‌گناه زندان 4
وقتی با گلریزان مردمی، امید در دل مادران زندانی جوانه می‌زند / هدایای زنان فردیسی به کودکان بی‌گناه زندان 5