شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام امنیت هسته‌ای آمریکا در واکنش به افزایش سطح تهدید هسته‌ای چین و روسیه گفت واشنگتن در صورت نیاز سلاح‌های هسته‌ای بیشتر و جدیدتری تولید خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور در نشست صلح سوئیس با محوریت اوکراین شرکت نخواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام امنیت هسته‌ای آمریکا در واکنش به افزایش سطح تهدید هسته‌ای چین و روسیه گفت واشنگتن در صورت نیاز سلاح‌های هسته‌ای بیشتر و جدیدتری تولید خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه با اعلام آمادگی برای مذاکرات صلح برای پایان دادن به جنگ اوکراین اعلام کرد شروطی برای این فرایند دارد. رئیس‌جمهور روسیه با اعلام آمادگی برای مذاکرات صلح برای پایان دادن به جنگ اوکراین اعلام کرد شروطی برای این فرایند دارد. پوتین برای مذاکرات صلح با اوکراین شرط گذاشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه با اعلام آمادگی برای مذاکرات صلح برای پایان دادن به جنگ اوکراین اعلام کرد شروطی برای این فرایند دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) گرچه برای مذاکرات صلح برای پایان دادن به جنگ اوکراین ابراز آمادگی دارد اما شروطی را برای این فرایند تعیین کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در یک مصاحبه تلویزیونی رسما" اعلام کرد از نقطه نظر نظامی و فنی، برای جنگ هسته ای آماده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه و آمریکا بیش از 90 درصد از سلاح‌های هسته‌ای جهان را در اختیار دارند و بنابراین با اختلاف، بزرگ‌ترین قدرت‌های هسته‌ای جهان هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیه از اوکراین حمایت نظامی و سیاسی کرده اما با تحریم مسکو نیز مخالف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور ترکیه گفت که باید از هرگونه اقدامی که جنگ در اوکراین را تشدید می‌کند و احتمالا درگیری را به ناتو گسترش می‌دهد، پرهیز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه‌ای گفت، روسیه هم از نظر نظامی و هم از نظر فناوری برای یک درگیری هسته‌ای احتمالی آماده است، گرچه بعید است اوضاع به این نتیجه برسد. رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه‌ای گفت، روسیه هم از نظر نظامی و هم از نظر فناوری برای یک درگیری هسته‌ای احتمالی آماده است، گرچه بعید است اوضاع به این نتیجه برسد. به گزارش عرشه آنلاین، این اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که امروز...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمارش معکوس برای رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه عدد 2 را نشان می‌دهد؛ در این مقطع زمانی، بیش از هر زمان دیگری برنامه‌های نامزدهای این انتخابات در بوته نقد صاحب‌نظران این کشور قرار گرفته است؛ برخی از این برنامه‌ها از نگاه کارشناسان، عملیاتی و قابل تحقق و برخی دیگر با رویکرد عوام‌فریبانه و بدون پشتوانه مالی برای اجرا توصیف شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه گفت، هنوز هیچ نیازی به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی به عنوان بخشی از «عملیات نظامی ویژه» روسیه در اوکراین وجود نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه روسیه گفت: مسکو از ابتکار چین درباره پیشنهاد طرح استفاده نکردن پیش‌دستانه از سلاح اتمی استقبال می‌کند.