شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه الف

سخنگوی کرملین گفت رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه اخیر خود هیچ تهدیدی درباره استفاده از سلاح هسته‌ای نکرد و صرفا به سوالات خبرنگار پاسخ داد و آمادگی روسیه را برای چنین وضعیت احتمالی برجسته کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت در سفرش به روسیه با رئیس‌جمهور این کشور درباره ایران رایزنی کره است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه به دولت این کشور دستور داد تا به مسائل مرتبط با احداث یک نیروگاه هسته‌ای در فضا رسیدگی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با اشاره به انتخابات ریاست جمهور روسیه گفت که ترجیح دمشق درباره این انتخابات روشن است و سوریه از کسی حمایت می‌کند که قادر به مقابله به تروریسم باشد. اسد دراین‌باره گفت: اگر به روسیه به عنوان کشوری نگاه کنیم که در کنار ما با تروریسم در سوریه مبارزه می‌کند، بنابراین این مساله برای ما مهم است و نمی‌توانیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه گفت: قطب شمال منطقه رویارویی شدید بین قدرت های مختلف بوده و باقی می ماند و تمایل واشنگتن برای تقویت حضور خود در این منطقه، موضوع جدیدی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه روس گزارش داد که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه درباره برنامه هسته‌ای ایران بحث و رایزنی کرده است. «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هفته جاری به مسکو سفر و با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در جریان مصاحبه اخیر با «دیمیتری کیسلف» مدیر شبکه‌های روسی روسیا1 و نووستی گفت «روسیه برای یک درگیری هسته‌ای احتمالی آماده است، گرچه بعید است اوضاع به این نتیجه برسد».

وب‌گاه الف

سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه اعلام کرد که عوامل یک هسته تروریستی با عنوان "سپاه داوطلب روسیه" (RDK) که قصد داشتند، غذای ارتش و ساکنان مناطق تازه پیوسته به روسیه را مسموم کنند، در سن‌پترزبورگ دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه گزارش داد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه درباره برنامه هسته‌ای ایران بحث و رایزنی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هفته جاری به مسکو سفر و با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اعضای مجلس سنای فرانسه شب گذشته جلسه استماعی درباره پیش نویس لایحه‌ای برگزار کردند که بر اساس آن دولت پیشنهاد ادامه کمک به اوکراین را داده بود. در این نشست 293 سناتور به این سند رای موافق، 22 نفر مخالف و 11 سناتور رای ممتنع دادند و به این ترتیب این لایحه به تصویب مجلس سنا رسید. البته در میان قانونگذاران کسانی نیز هستند، از جمله رهبر حزب کمونیست،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه گفت: هر یک رای مهم است به همین دلیل من از شما می‌خواهم تا به اهمیت حق رای خود پی ببرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه و با انتشار ویدئویی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه بیان کرد: «ما باید عزم خود را برای پیشبرد اهداف جزم کنیم. هر یک رای مهم است به همین دلیل من از شما می‌خواهم تا به اهمیت حق رای خود پی ببرید.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) گرچه برای مذاکرات صلح برای پایان دادن به جنگ اوکراین ابراز آمادگی دارد اما شروطی را برای این فرایند تعیین کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های اتریشی اعلام کردند که دولت این کشور دو دیپلمات روس را اخراج کرده و آنها باید تا سه شنبه هفته آینده خاک اتریش را ترک کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتریش دو دیپلمات روس را اخراج کرده و آنها باید تا سه شنبه هفته آینده خاک اتریش را ترک کنند.