شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه گسترش

بر اساس این گزارش، روسیه در حال حاضر ریاست دوره ای این گروه را بر عهده دارد و مسکو بارها تاکید کرده است که اولویت آن افزایش سهم ارزهای ملی از پرداخت‌ها در داخل این بلوک است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار ارشد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که گروه بریکس قصد دارد یک سیستم پرداخت مبتنی بر فناوری ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین که ریاست هیأت‌امنای فدراسیون شطرنج روسیه را نیز برعهده دارد با استقبال از قهرمانی یک شطرنج‌باز ایرانی در اَبَر تورنومنت مسکو گفت که مکتب شطرنج ایران بسیار قوی است و نمایندگان آن، حریفان شایسته‌ای هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمله شدید ترامپ به بایدن؛ بایدن ایران را ثروتمند کرد! دونالد ترامپ در واکنش به سخنرانی سالیانه جو بایدن در کنگره گفت: بایدن ایران را ثروتمند کرد که باعث ایجاد مشکلاتی در کل منطقه شد. دولت من اوضاع با ایران را کنترل می‌کند. دونالد ترامپ در واکنش به سخنرانی سالیانه جو بایدن در کنگره گفت: بایدن ایران را ثروتمند کرد که باعث ایجاد مشکلاتی در کل منطقه شد. دولت من اوضاع با ایران را کنترل می‌کند. ترامپ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود با تاخیر بیش از 30 دقیقه‌ای، به ایالات متحده بی‌احترامی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در واکنش به سخنرانی سالیانه جو بایدن در کنگره گفت که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود با تاخیر بیش از 30 دقیقه‌ای، به ایالات متحده بی‌احترامی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام وزیر دفاع انگلیس، 10 هزار فروند پهپاد بریتانیا برای جنگ اوکراین علیه روسیه در اختیار کی‌یف قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام وزیر دفاع انگلیس، 10 هزار فروند پهپاد بریتانیا برای جنگ اوکراین علیه روسیه در اختیار کی‌یف قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود در کنگره آمریکا گفت: اوکراین را تنها نمی‌گذاریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور آمریکا بر مقابله با ولادیمیر پوتین در جنگ با اوکراین تاکید کرد گفت: اوکراین را تنها نمی‌گذاریم.

وب‌گاه گسترش

کشورهای عضو، بریکس، در مجموع 23 درصد از تولید ناخالص داخلی را جهان به خود اختصاص داده‌اند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیمیتری مدودف در واکنش به خبر حمله موشکی روسیه به کاروان رئیس‌جمهور اوکراین ونخست‌وزیر یونان گفت: هدف، این کاروان نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه از مدرسه عالی هوانوردی نظامی کراسنودار بازدید به عمل آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مولداوی مشارکت خود در معاهده نیروهای مسلح متعارف در اروپا (CFE) را به حالت تعلیق درآورد. این تصمیم اکنون برای اجرایی شدن، نیاز به حمایت پارلمان و رئیس‌جمهور این کشور دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شب گذشته در جمع شرکت کنندگان خارجی در جشنواره جهانی جوانان که در سوچی برگزار شده، ابراز عقیده کرد که نخبگان ایالات متحده نتوانستند با بار مسئولیت تنها ابرقدرت باقی مانده در جهان پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی کنار بیایند.