شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه انگلیسی معتقد است که رئیس‌جمهور فرانسه از یک فرد دلجوی رئیس‌جمهور روسیه به جنگجوی قسم خورده ضد او تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی با اشاره به بروز تنش‌ها میان متحدان غربی اوکراین در پی اختلافات آن‌ها در زمینه مصادره اموال مسدودشده روسیه برای تامین مالی هزینه‌های بازسازی اوکراین، نوشت واشنگتن قصد دارد به کشورهای اروپایی برای هم‌سو شدن با موضع خود در این زمینه فشار بیاورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی درباره بروز تنش‌ها میان متحدان غربی اوکراین در پی اختلافات آن‌ها در زمینه مصادره اموال مسدودشده روسیه برای تامین مالی هزینه‌های بازسازی اوکراین افشاگری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اکثریت مردم روسیه از عملکرد رئیس جمهور کشورشان رضایت دارند. نتایج نظرسنجی جدید بنیاد افکار سنجی مستقر در مسکو (FOM) نشان می‌دهد که حدود 83 درصد از روس‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی، ارزیابی مثبتی از عملکرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دارند. بر اساس این نظرسنجی، 83 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که تلاش‌های رئیس جمهور روسیه را مثبت ارزیابی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تایوان برای توسعه یک سیستم تسلیحات لیزری برای مقابله با پهپادهای چین با متحدان خود در حال همکاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها خبر دادند که نخست وزیر مجارستان با «دونالد ترامپ» در اقامتگاه شخصی وی در فلوریدا دیدار کرد و در این سفر با مقامات کاخ سفید هیچ ملاقاتی نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از روزنامه‌های اوکراینی از قول یکی از منابع دفتر ریاست جمهوری گزارش کرد، زلنسکی در حال بررسی اخراج وزیر خارجه اوکراین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان با همتای اوکراینی خود دیدار کرد و این دیدار پشت درهای بسته در دفتر کاری رئیس جمهور ترکیه در استانبول برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان امروز (جمعه) با ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود دیدار کرد که این دیدار پشت درهای بسته در دفتر کاری رئیس جمهور ترکیه در «دولما باغچه» در استانبول برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیلسوف و نظریه‌پرداز برجسته روسی به العربیه انگلیسی گفت که تسلیم اراضی اوکراین و توقف ارائه تسلیحات به این کشور «تنها راه» پایان جنگ روسیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلسوف و نظریه‌پرداز برجسته روسی به العربیه انگلیسی گفت که تسلیم اراضی اوکراین و توقف ارائه تسلیحات به این کشور «تنها راه» پایان جنگ روسیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت آمریکا در روسیه با صدور یک پیام هشدار برای شهروندان آمریکایی، مدعی شد گزارش‌ها حاکی از برنامه‌ریزی افراطگران برای دست زدن به حملاتی قریب‌الوقوع در روسیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جنبش "ما با روسیه هستیم" اعلام کرد: ارتش روسیه در 24 ساعت گذشته، به اندازه یک کیلومتر از روستای وربوویه در منطقه زاپروژیا به سمت روستای رابوتینو پیشروی کردند، روستایی که پیش‌تر به عنوان مهمترین دستاورد ضد حمله سال 2023 اوکراین معرفی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بایدن در سخنرانی 68 دقیقه‌ای خود در کنگره، تضادهای شدیدش را با رقیب جمهوری‌خواه خود مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی آتشین دلایل برای انتخاب مجدد خود را مطرح کرد و گفت که دونالد ترامپ تهدیدی برای دموکراسی است