شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرار در حال تغییر است و آمریکا در تلاش برای سازگاری است. بر اساس یکی از اسناد اطلاعاتی آمریکا که سال گذشته توسط واشنگتن پست منتشر شد، روسیه از سال 2016 عملیات تبلیغاتی رسانه های اجتماعی خود را تهاجمی تر کرده و تنها 1% از ارتش ربات هایش در پلتفرم هایی مانند ایکس و تیک توک شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرویس اطلاعات خارجی روسیه، درباره مرگ مخالف غرب گرای دولت مسکو اظهار نظر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: در صورت درگیری این کشور با ناتو، سلاح‌های هسته‌ای در شمال اروپا به هدف قانونی مسکو تبدیل خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرسش اینجا است که آیا وسیه به دنبال جذب هند در برنامه «Su-75 Checkmate» است یا خیر؟ با این حال می‌دانیم که مسکو به جستجوی خریداران خارجی علاقه‌مند برای خرید جنگنده سوخو 75 ادامه می‌دهد. از جمله طرف‌های علاقه‌مند می‌توان به هند اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأکید کرد که روسیه به عنوان یکی از کشورهای پیشرو جهان در عرصه انرژی هسته‌ای، همچنان به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین در واکنش به حکم دیوان کیفری بین‌المللی درباره بازداشت دو فرمانده نظامی هوانوردی روس گفت: روسیه یکی از کشورهای پذیرنده اساسنامه رم این دادگاه نیست و بنابراین هیچ تصمیم دادگاه کیفری بین المللی را به رسمیت نمی‌شناسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت که الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه به مرگ طبیعی در زندان درگذشت. او همچنین صحبت‌های ماکرون درباره حضور سربازان ناتو در اوکراین را خطرناک توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر کشوری که محصولات روسی را خریداری می کند، دشمن متحدان اوکراین در واشنگتن و بروکسل نیست. به عنوان مثال، هند خرید نفت روسیه را افزایش داده است. با این حال، ایالات متحده علاقه چندانی به کنار زدن دهلی نو ندارد. این کشور نیاز نیاز به شراکت با دهلی نو دارد، بنابراین هرگونه درخواست مرتبط با روسیه از این بازیگر را به حداقل رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ده ها مقام فعلی و سابق کاخ سفید و امنیت ملی به تایم می گویند که حدود یک بار در هفته، مقامات کاخ سفید اطلاعاتی را مشاهده می کنند که می خواهند علنی کنند و از سالیوان تأییدیه بگیرند. مقامات اطلاعاتی در شورای امنیت ملی درخواست‌هایی را به دفتر مدیر اطلاعات ملی ارسال می‌کنند، که آنها را پردازش و در ابتدا با کسانی که اسرار را جمع آوری کردند، بر سر زبان توافق می‌کنند. سالیوان می‌گوید:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هندوستان از آغاز وضع تحریم‌های غرب علیه نفت و گاز صادراتی روسیه و به‌دنبال خرید گسترده نفت خام از این کشور (البته با بهره مندی از تخفیف‌های جذاب و کم سابقه)، اقدام به پالایش بی وقفه و تبدیل آن به‌عنوان فرآورده‌های نفتی کرد. تخمین‌زده می‌شود دهلی‌نو در این مدت، حجمی با ارزش فراتر از یک‌میلیارد دلار فرآورده نفتی، تنها به ایالات‌متحده صادر کرده باشد. از سویی دیگر، کرملین با جیب پر خزانه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آیریش‌اگزمینر، دیوان کیفری بین‌المللی پس از صدور حکم بازداشت برای ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به اتهام آنچه کوچاندن کودکان از اوکراین به روسیه خوانده شده است، برای دومین بار نسبت به صدور حکم بازداشت برای دو مقام نظامی عالیرتبه این کشور، اقدام کرد. این دیوان بین‌المللی در مارس 2023 برای پوتین حکم بازداشت صادر کرد. در حکم جدید این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: کشورش نیروهای نظامی خود را تقویت خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوان کیفری بین‌المللی برای دو مقام نظامی عالیرتبه روسیه به اتهام حمله به زیرساخت‌های نظامی در اوکراین، حکم بازداشت صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دیوان کیفری بین‌المللی پس از صدور حکم بازداشت برای ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به اتهام آنچه کوچاندن کودکان از اوکراین به روسیه خوانده شده است، برای دومین بار نسبت به صدور حکم بازداشت برای دو مقام نظامی عالیرتبه این کشور، اقدام کرد. این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری مدودف که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر روسیه هم بوده، در سخنرانی خودش در جنوب روسیه گفت روسیه عملیات نظامی خود را تا زمانی که طرف مقابل تسلیم شود، ادامه خواهد داد. مدودف گفت آنچه او بخش‌های تاریخی روسیه می‌خواند باید «به خانه بازگردد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود افشای مکالمات افسران نیروی هوایی ارتش آلمان درباره ارسال تسلیحات به اوکراین و حمله احتمالی کی‌یف به پل کریمه، انگلیس به برلین تاکید کرده تا موشک‌های دوربرد «تاروس» را به اوکراین بدهد.