شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار کی‌یف ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور اوکراین، گفت که او با برکناری فرمانده نیروهای مسلح اوکراین مرتکب اقدام «اشتباهی» شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاتریک رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا پنتاگون ادعای نگ انج هن وزیر دفاع سنگاپور مبنی بر استفاده واشنگتن از جنگنده‌های اف -35 در اوکراین را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه از زمان آغاز حمله به اوکراین در 24 فوریه 2022، با تحریم های تاریخی از سوی واشنگتن و بروکسل روبرو شده است. تحریم های اقتصادی، تا حد زیادی برای پایان دادن به خزانه روسیه طراحی شده اند تا ماشین جنگی پوتین را متوقف کند. با این حال و بعد از گذشت دو سال از آغاز جنگ اوکراین، اقتصاد روسیه دوباره بهبود یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقتی کولاس یوتاکا، سخنگوی سابق ریاست جمهوری تایوان، مصاحبه اخیر تاکر کارلسون با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را تماشا کرد، تنها به یک چیز فکر می کرد. او گفت: پوتین و شی جین پینگ شباهت دارند. زیرا هر دوی آنها معتقدند که نماینده قدرت امپراتوری قدیمی در کشورهای خود هستند و رهبران برگزیده ای هستند که می توانند از کشورهای خود در برابر قدرت های خارجی دفاع کنند. آنها می خواهند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به دیدار با رئیس‌جمهور روسیه طی سفر به مسکو ابراز امیدواری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که امیدوار است طی سفر به مسکو با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دیدار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بشار اسد در مصاحبه با روزنامه نگار روس بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون نخست وزیر ایتالیا و رهبر حزب راستگرا و ضدمهاجراتی «لیگ» پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات مقدماتی این حزب را تبریک گفت که در کشورش با واکنش‌های زیادی مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نخست وزیر ایتالیا و رهبر حزب راستگرا و ضدمهاجراتی «لیگ» پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات مقدماتی این حزب را تبریک گفت که در کشورش با واکنش‌های زیادی مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام برلین در اولین واکنش به فایل افشاشده فرماندهان ارشد ارتش آلمان که درباره حملات به پل کریمه صحبت می‌کنند، مدعی شد: روسیه یک «جنگ اطلاعاتی» را با هدف ایجاد تفرقه در آلمان انجام می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان اظهار داشت که رئیس‌جمهور روسیه با افشای گفتگوی محرمانه ارتش آلمان درباره حمله به پل کریمه، سعی دارد تفرقه ایجاد کند.

وب‌گاه عصر ایران

«بوریس پیستوریوس» وزیر دفاع آلمان امروز (یکشنبه) گفت ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با افشای گفتگوی محرمانه ارتش آلمان درباره حمله به پل کریمه، سعی دارد تفرقه ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ویژه چین در امور اوراسیا گفت: این کشور به تلاش‌های خود برای پایان دادن به بحران اوکراین ادامه می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ویژه چین در امور اوراسیا از تلاش این کشور برای رسیدن به یک راهکار سیاسی برای حل مسئله اوکراین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه کانادا به بهانه فوت «الکسی ناوالنی» چهره اپوزیسیون کرملین، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت کانادا از وضع تحریم‌های جدید در ارتباط با مرگ منتقد اصلی رئیس‌جمهور روسیه، علیه مقامات این کشور خبر داد.