پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین روز جمعه گفت: بیانیه ای که پوتین دیروز صادر کرد بسیار مهم واضح و بدون ابهام است و اجازه هیچ گونه تفسیر نادرستی را نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد که بیانیه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره پیامدهای ناشی از حملات تسلیحاتی غرب به عمق روسیه، بسیار واضح و بدون ابهام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر احمدیان و الکساندر ولفوویچ در این دیدار که در محل شورای امنیت بلاروس برگزار شد، بر تقویت روابط سیاسی، امنیتی و اقتصادی و توسعه همکاری‌ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت تأکید کردند. طرفین در این دیدار همچنین بر ارتقای روابط در حوزه‌های راهبردی و همچنین همکاری‌ها در عرصه بین‌المللی و چارچوب‌هایی همچون سازمان همکاری شانگهای و بریکس تأکید کردند. احمدیان...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.35 درصد افزایش به 2566 دلار و 85 سنت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه با اشاره به روند تدوین موافقت نامه همکاری های جامع بلندمدت دو کشور اظهار داشت: روسیه منتظر سفر جداگانه رئیس جمهور ایران برای امضای توافقنامه جدید مشارکت راهبردی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: همه این پیشرفت ها در مناسبات، عمدتاً با حمایت رهبر جمهوری اسلامی، آیت الله آقای سید علی خامنه ای اتفاق می افتد. از شما می خواهم بهترین و مهربان ترین آرزوهای من را به ایشان برسانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از شرکت در اجلاس مقامات عالی رتبه امنیتی کشورهای عضو گروه بریکس در سن پترزبورگ روسیه، در راستای دیپلماسی امنیتی جمهوری اسلامی ایران بنا به دعوت همتای خود وارد مینسک پایتخت بلاروس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه گفت: «اوکراین بدون کمک غرب و ناتو نمی‌تواند از موشک‌های دوربرد برای حمله به روسیه استفاده کند. به کار گرفتن این دست از موشک‌ها، به معنای ورود مستقیم ناتو به جنگ علیه روسیه است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه گفت: «اوکراین بدون کمک غرب و ناتو نمی‌تواند از موشک‌های دوربرد برای حمله به روسیه استفاده کند. به کار گرفتن این دست از موشک‌ها، به معنای ورود مستقیم ناتو به جنگ علیه روسیه است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشورهای عضو ناتو روسیه را «جدی‌ترین و بزرگترین» تهدید علیه خود معرفی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: روسیه از رئیس‌جمهور ایران انتظار دارد در سفری جداگانه، توافقنامه‌های شراکتی راهبردی جدیدی را امضا کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در نشست مقامات بلندپایه امنیتی کشورهای عضو گروه بریکس به سن‌پترزبورگ سفر کرده است، روز پنجشنبه در فضایی صمیمی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در نشست مقامات بلندپایه امنیتی کشورهای عضو گروه بریکس به سن‌پترزبورگ سفر کرده است، روز پنجشنبه در فضایی صمیمی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در نشست مقامات بلندپایه امنیتی کشورهای عضو گروه بریکس به سن‌پترزبورگ سفر کرده است، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت و گو کرد.