دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، آیدار اغانین، سفیر روسیه در لیبی اعلام کرد که وزارت امور اضطراری روسیه به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور چند فروند هواپیمای امدادرسانی خود را به مناطق سیل‌زده شرق لیبی ارسال می‌کند. وی در ادامه سخنان خود افزود: در راستای اجرای دستور ولادیمیر پوتین، روسیه چندین فروند هواپیمای امدادرسانی خود را به همراه چند تیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سئول به تحریم‌های ضد روسی اعمال شده از سوی غرب بابت حمله این کشور به اوکراین در فوریه سال گذشته میلادی ملحق شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کره شمالی کنجکاوانه در صندلی عقب لیموزین Aurus Senat می‌نشیند و پوتین نیز توضیحاتی درباره این خودرو ارائه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیموزین Aurus Senat ساخت موسسه دولتی خودروسازی روسیه است که به لیموزین پوتین نیز شناخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه طی اظهاراتی تأکید کرد که تحریم‌های غرب علیه این کشور اعتماد به دلار و یورو را به خطر انداخته و بسیاری از بازیگران جهانی را وادار به ارزیابی مجدد قابلیت اتکا به این ارزها کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر مرکز مطبوعاتی گروه شرق نیروهای ارتش روسیه از دفع سه حمله نیروهای اوکراینی در محور جنوبی دونتسک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا، کره جنوبی و ژاپن به سفر اخیر رهبر کره شمالی به مسکو واکنش نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرنگار اسکای‌نیوز زمانی که این ایلان ماسک از جلسه با سازمان هوانوردی فدرال در واشگنتن بیرون می‌آمد از او پرسید: «یکی از مقامات اوکراین گفته است که شما به توانایی تهاجم ولادیمیر پوتین کمک کردید. خود شما نظرتان چیست؟»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه امروز پنجشنبه (14 سپتامبر، 23 شهریور) از تنش‌های دو جمهوری همسایه آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره‌باغ کوهستانی ابراز نگرانی کرد. پسکوف در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: البته، نگران هستیم که تنش فروکش نکرده و در برخی مناطق حتی در حال افزایش است. به گزارش رویترز، این مقام ارشد روس در ادامه سخنانش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرنگار اسکای‌نیوز از ایلان ماسک درباره کمک او به پوتین سوالاتی را پرسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سفر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به روسیه و دیدار او با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور، با نگرانی کره جنوبی همراه شد. شورای امنیت ملی کره جنوبی امروز (پنجشنبه) تهدید کرد که کره شمالی و روسیه در صورت نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، بهای آن را خواهند پرداخت. به نوشته خبرگزاری «رویترز»، این نهاد امنیتی سئول با صدور بیانیه‌ای گفت که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه اختصاصی با روزنامه "پولیتیکو" اعلام کرد که به دلیل درگیری نظامی در اوکراین، ایروان دیگر نمی تواند به مسکو به عنوان ضامن امنیت اعتماد داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه اختصاصی با روزنامه "پولیتیکو" اعلام کرد که به دلیل درگیری نظامی در اوکراین، ایروان دیگر نمی تواند به مسکو به عنوان ضامن امنیت اعتماد داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین امروز در کنفرانسی خبری گفت: ما از اینکه تنش‌ها میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان فروکش نمی‌کنند و حتی در برخی مناطق رو به افزایش هستند، نگرانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دیمیتری پسکوف‌» سخنگوی کرملین امروز در کنفرانسی خبری گفت: ما از اینکه تنش‌ها میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان فروکش نمی‌کنند و حتی در برخی مناطق رو به افزایش هستند، نگرانیم.