یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور کره جنوبی گفت: هرگونه حمله هسته‌ای کره شمالی با پاسخی سریع و قاطع مواجه خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به تلفات گسترده اوکراین در جنگ با روسیه، گفت که از دست رفتن قلمرو اوکراین و قرار گرفتن آن در اختیار مسکو، «مساله‌ای قابل مذاکره بود!» ترامپ در گفتگو با ان. بی. سی گفت: تسلیم قلمرو اوکراین به روسیه موضوعی قابل مذاکره بود. بسیاری انتظار داشتند که کی‌یف در ازای صلح، از ادعاهایش بر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین برای تداوم جنگ اوکراین و بیشتر برای کوتاه مدت به مهمات نظامی دوران شوروی نیاز دارد. اما نیازهای کیم بلندمدت‌تر است، از جمله کمک‌های فنی برای توسعه سلاح‌ها و برنامه فضایی و تقویت اقتصاد کره شمالی. کیم در روسیه با مهمان نوازی قابل توجه ای مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رمضان قدیروف به شایعات درباره سلامتی‌اش پایان داد. رمضان قدیروف به شایعات درباره سلامتی‌اش پایان داد. به گزارش عرشه آنلاین، رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن یکشنبه با انتشار ویدیویی به شایعات درباره سلامتی‌اش پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیم در روسیه با مهمان نوازی قابل توجه ای مورد استقبال قرار گرفت. پوتین قبل از پذیرایی از او با سالاد اردک و پیراشکی خرچنگ، او را به بازدید از یک ایستگاه فضایی برد تا فناوری روس ها را برای کیم به نمایش گذاشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سال 2021 از ایلان ماسک پرسیده شد ثروتمندترین فرد روی زمین بودن چه احساسی دارد؟ ماسک جواب داد: «من فکر می‌کنم پوتین به‌طور قابل‌توجهی از من ثروتمندتر است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه پلیتیکو گزارش داده که براساس اظهارنامه مالیاتی که رئیس‌جمهور ایالات‌متحده و همسرش منتشر کرده‌اند، 20180 دلار به 20 مؤسسه خیریه مختلف اهدا کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن یکشنبه با انتشار ویدیویی به شایعات درباره سلامتی‌اش پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز (یکشنبه) اعلام کرد که غرب باید برای «یک جنگ طولانی» در اوکراین آماده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن یکشنبه با انتشار ویدیویی به شایعات درباره سلامتی‌اش پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: نشریه پلیتیکو گزارش داده که براساس اظهارنامه مالیاتی که رئیس‌جمهور ایالات‌متحده و همسرش منتشر کرده‌اند، 20180 دلار به 20 مؤسسه خیریه مختلف اهدا کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه کشور لهستان، مجارستان و اسلواکی با تصمیم اتحادیه اروپا مخالفت کرده و ممنوعیت موقت بر واردات غلات اوکراین را تمدید کردند، اقدامی که احتمالا خشم مقامات اتحادیه اروپا را به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه کشور لهستان، مجارستان و اسلواکی با تصمیم اتحادیه اروپا مخالفت کرده و ممنوعیت موقت بر واردات غلات اوکراین را تمدید کردند، اقدامی که احتمالا خشم مقامات اتحادیه اروپا را به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل ناتو در مصاحبه ای با روزنامه آلمانی برلینر مورگن‌پست که روز یکشنبه منتشر شد، گفت: ما باید خود را برای یک جنگ طولانی در اوکراین آماده کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو هشدار داد که جنگ در اوکراین ممکن است طولانی شود زیرا ضدحمله این کشور علیه نیروهای روسیه دستاوردهای کمی داشته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

رهبر کره‌شمالی روز شنبه بمب‌افکن‌های راهبردی با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای را در روسیه مورد بازدید قرار داد. هم اکنون رهبر کره‌شمالی میهمان کرملین است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.