یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز یکشنبه (17 سپتامبر، 26 شهریور) گفت آمریکا علیه روسیه در جنگ است. وی اظهار داشت: آنچه در حال وقوع است این است که اوکراین سال‌هاست برای جنگ و شکست استراتژیک روسیه آماده شده است. اهمیتی ندارد که چه می‌گویند، درگیری در اوکراین را اداره می‌کنند، تسلیحات، مهمات، اطلاعات و داده‌های ماهواره‌ای را تامین می‌کنند و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرات دفاع انگلیس مدعی شد که ارتش روسیه برای آماده‌سازی حملات زمستانی علیه اوکراین، به د نبال انبار کردن موشک های کروز خود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرات دفاع انگلیس اعلاام کرد که ارتش روسیه در حال انبارکردن موشک‌های خود برای حملات زمستانی علیه اوکراین است.

وب‌گاه گسترش

وزرات دفاع انگلیس با انتشار بیانیه‌ای تحلیلی مدعی شد که ارتش روسیه برای آماده‌سازی حملات زمستانی علیه اوکراین، در حال انبارکردن موشک‌های خود است. به نقل از نیوزویک، وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که روسیه احتمالاً در تلاش برای ایجاد یک انبار بزرگ از موشک‌های کروز هواپایه (ALCMs) است تا در فصل زمستان از آنها در حملات علیه اوکراین استفاده کند. وزارت دفاع انگلیس در ارزیابی اطلاعاتی خود که...

خبرگزاری دانشجو

وزرات دفاع انگلیس با انتشار بیانیه‌ای تحلیلی مدعی شد که ارتش روسیه برای آماده‌سازی حملات زمستانی علیه اوکراین، در حال انبارکردن موشک‌های خود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مذاکرات کیم جونگ اون و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به پایان رسیده و رهبر کره شمالی سوار قطار خصوصی زرهی سنگین خود شده تا سفر طولانی بازگشت به پیونگ یانگ را آغاز کند. منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز چهارشنبه، پوتین 30 دقیقه زودتر برای استقبال از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی حاضر شد. چه عمدی بود یا نه، وقت شناسی غیرمعمول پوتین نشان دهنده علاقه شدید او به دیدار با کیم بود - یکی از تنها دوستان پوتین پس از تهاجم روسیه به اوکراین.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام نخست‌وزیر ارمنستان برنامه‌ای برای انعقاد توافقنامه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نشست اتحادیه سیاسی اروپا در گرانادا وجود ندارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره شمالی دارای انبار بزرگی از گلوله های توپخانه و موشک های قدیمی است که با سیستم های تسلیحاتی روسیه سازگار است. این بدان معناست که کیم ناگهان یک ابزار چانه زنی نادر در مواجه با روسیه دریافت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «اولگ ساسکین» مشاور «لئونید کوچما» رئیس جمهور سابق اوکراین در کانال یوتیوب خود با انتقاد از سیاست جنگ طلبانه ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اذعان کرد که در صورت ادامه جنگ، شاهد از کشته شدن بخش بزرگی از نیرو‌های رزمی ارتش اوکراین در مصاف با روسیه خواهیم بود. اقتصاددان و مشاور سابق زلنسکی تاکید کرد که زلنسکی و دستیاران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری از اظهارات ولادیمیر پوتین درباره او استقبال کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی انتشار اخباری در باره حذف یکی دیگر از چهره های نزدیک به ولادیمیر پوتین، کانال تلگرامی این چهره تلاش کرد تا این خبر را تکذیب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش بهای نفت به واسطه سیاست نفتی اوپک پلاس جهت کاهش عرضه، برای بازیگرانی چون روسیه و ایران که هدف تحریم ها قرار دارند فرصتی ایجاد شده تا ضمن افزایش صادرات نفتی شان، از درآمد بالای حاصل از آن در راستای اقتصادهای شکننده شان بهره برداری کنند. شاهدان می گویند انفعال بایدن در این باره نوعی چراغ سبز به تهران و مسکو قلمداد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ ناباورانه‌ای که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه علیه اوکراین به راه انداخت، باعش شد که تحلیل‌گران وقوع حادثه مشابه با آن را دیگر دور از ذهن نپندارند. در این میان، وعده‌های جاه‌طلبانه شی جین‌پینگ رئیس‌جمهور چین برای الحاق تایوان به سرزمین اصلی، این جزیره را محتمل‌ترین گزینه برای چنین سناریویی مبدل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک مقام ارتش اوکراین، از هر 10 نفری که یک سال پیش برای خدمت در ارتش ثبت نام کرده بودند، دست کم 9 نفر کشته یا مجروح شده‌اند.