دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن صبح امروز، پنجشنبه اعلام کرد که مقامات مسکو نیازی به ارزیابی دیگران از روابط خود با سایر کشورها ندارند. این دیپلمات تاکید کرد: ایالات متحده حق ندارد به ما بیاموزد چگونه زندگی کنیم. روسیه، یک قدرت هسته‌ای مسئول، عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و قادر است به طور مستقل تصمیم بگیرد که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «نووستی»، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه اختصاصی با روزنامه "پولیتیکو" اعلام کرد که به دلیل درگیری نظامی در اوکراین، ایروان دیگر نمی تواند به مسکو به عنوان ضامن امنیت اعتماد داشته باشد. پاشینیان گفت: «در نتیجه رویدادهای اوکراین، توانایی‌های روسیه تغییر کرده است. ارمنستان دیگر نمی‌تواند به مسکو به‌عنوان ضامن امنیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از سفر رهبر کره شمالی به روسیه، پوتین پذیرفت به پیونگ یانگ سفر کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات دولت ایالات متحده اعتراف می‌کنند که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای پایان دادن به درگیری نظامی در اوکراین طبق شروط مورد نظر کی‌یف وجود ندارد. این موضوع را جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید، شب گذشته در یک نشست خبری اعلام کرده و گفت: «ما مایل هستیم اوکراین در میدان جنگ به پیروزی برسد و تمام خاک خود را بازگرداند....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که روسیه توانسته است با غلبه بر تحریم‌ها تولیدات سلاح خود را به هفت برابر غرب برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر چه ولادیمیر پوتین بیشتر در قدرت بماند، احتمال فروپاشی حکومت او و تجزیه کشورش بیشتر می‌شود. مرد قدرتمند فدراسیون روسیه ملت خود را وارد بن بستی کرده است که ممکن است راه گریزی از آن نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه توانسته است با غلبه بر تحریم‌ها تولیدات سلاح خود را به هفت برابر غرب برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیم جونگ اون به طور رسمی از رئیس جمهور روسیه دعوت کرد که به پیونگ‌یانگ سفر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: احتمالا پوتین حداقل به دنبال دریافت توپخانه از کره شمالی است. باید ببینیم چه چیزی از این دیدار منتشر می‌شود. بدون شک ما از روابط دفاعی رو به افزایش میان کره شمالی و روسیه نگرانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی دیدار رهبر کره شمالی با پوتین، از همکاری های رو به افزایش کره شمالی و روسیه ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری سابق فرانسه هشدار داد که عضویت اوکراین در ناتو نه تنها صلح را به اروپا نمی‌آورد، بلکه اقدامی تحریک‌آمیز علیه روسیه به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، اگر دیدار پوتین و رهبر کره شمالی منجر به انتقال تسلیحات میان دو کشور شود، آمریکا در اعمال تحریم‌ها تردید نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد پوتین از محاکمه‌های سیاسی وی به عنوان دلیلی برای محکوم کردن آمریکا در صحنه جهانی استفاده می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد رئیس جمهور روسیه و رهبر کره‌شمالی درباره آموزش فضانوردان کره شمالی و اعزام آن‌ها به فضا رایزنی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر ارمنستان گفت: عملیات نظامی روسیه در اوکراین به معنای آن است که ارمنستان دیگر نمی‌تواند بر روی روسیه به عنوان ضامن امنیت خود حساب کند.