یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفتاد و هشتمین مجمع عمومی شورای امنیت سازمان ملل در شرایطی آغاز به کار کرد که رهبران 4 عضو از پنج عضو دائم شورای امنیت در این مجمع غیبت داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه در نخستین واکنش به تحولات قره‌باغ با اعلام اینکه اولویت مسکو، حفظ صلح در این منطقه است، تاکید کرد: نیروهای حافظ صلح کشورش در این منطقه سعی در تثبیت اوضاع دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفتگو کرد. بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان در مورد روابط دوجانبه و درگیری‌های اخیر در منطقه قره باغ گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه چین در دیدار با رئیس جمهور روسیه گفت که پکن و مسکو مسئولیت ویژه‌ای در قبال وضعیت جهان که در آن تمایلاتی به ضد جهانی شدن وجود دارد. را احساس میکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه چین در دیدار با رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه و چین به عنوان اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد برای صلح و توسعه تلاش می‌کنند. ما مسئولیت مهمی بر دوش خود داریم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین در واکنش به اتهام‌زنی ارمنستان به این کشور درخصوص درگیری‌ها در قره‌باغ اظهار داشت: نیروهای حافظ صلح ما بسیار فعالانه با همه طرف‌های درگیر در این تقابل همکاری می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه گفت که درباره وضعیت بحران‌های اوکراین و قره‌باغ کوهستانی، به وزیر خارجه چین اطلاع‌رسانی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به دور جدید درگیری‌های نظامی در منطقه قره‌باغ اعلام کرد که مسکو با طرف‌های درگیر در ارتباط نزدیک است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین سه‌شنبه پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: «ترمپ می‌تواند اکنون ایده‌اش را علنا به اشتراک بگذارد، زمان را تلف نکند، جان مردم از دست نرود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولودیمیر زلنسکی از دونالد ترامپ خواست در صورتی که این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا راهی برای پایان دادن به جنگ میان اوکراین و روسیه دارد، برنامه‌های صلح خود را به طور علنی به اشتراک بگذارد؛ اما رئیس‌جمهوری اوکراین هشدار داد که هرگونه طرح صلحی که در آن اوکراین قلمرو خود را واگذار کند، غیرقابل قبول است. ولودیمیر زلنسکی از دونالد ترامپ خواست در صورتی که این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا راهی برای...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور لهستان در اظهاراتی در حاشیه سخنرانی‌های مجمع عمومی سازمان ملل، اوکراین را با فردی در حال غرق شدن مقایسه کرد که می‌تواند ناجیان خود را به زیر بکشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولودیمیر زلنسکی از دونالد ترامپ خواست در صورتی که این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا راهی برای پایان دادن به جنگ میان اوکراین و روسیه دارد، برنامه‌های صلح خود را به طور علنی به اشتراک بگذارد؛ اما رئیس‌جمهوری اوکراین هشدار داد که هرگونه طرح صلحی که در آن اوکراین قلمرو خود را واگذار کند، غیرقابل قبول است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ایژفسک از خطوط تولید قطعات و مونتاژ بدنه هواپیما، آخرین مدل‌های تجهیزات ویژه و هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین مرکز آموزشی کارخانه بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که در حال جمع آوری پول برای راه اندازی مجدد کارزار انتخاباتی است، در حاشیه سفر خود به نیویورک با اشاره به نگرانی‌ها در رابطه با سن بالای وی اعلام کرد قصد دارد مجددا در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا شرکت کند چرا که دموکراسی آمریکا تحت تاثیر حضور ترامپ همچنان در خطر است. بایدن 80 ساله که برای دیدار با رهبران جهان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ورود سربازان آمریکایی به ارمنستان برای مانور آموزشی نیروهای حافظ صلح، دولت روسیه را که برای چندین دهه به عنوان تنها ضامن امنیتی این جمهوری سابق شوروی عمل کرده، بیش از پیش دلخور کرده است.